Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Niet-leden die het forum lezen?

Gestart door Tempesta, april 11, 2006, 03:13:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Ik vroeg me af of we op de een of andere manier kunnen zien hoeveel unieke bezoekers we elke dag krijgen. Je hebt van die programmaatjes waarmee je dat op een site kunt bijhouden. Ben wel benieuwd hoeveel mensen dit forum bezoeken die geen lid zijn, maar ik ben niet technisch aangelegd  ;).

TBW

Zou dit ook niet het debat opentrekken om gasten de mogelijkheid te geven om te posten?

ChibiFirli

Lijkt me wel doenbaar, moetek gwn ff door de forumcode kijken om te zien hoe ik het erin moet integreren. Programma op zich is vrij makkelijk (lijstje met IP's en eventueel tijd waarop ze langsgeweest zijn als je het uniek aantal bezoekers per dag wil) en ze zijn ook vrij makkelijk te vinden ;D.

Over gasten te laten posten. Kan ik best mee leven ^_^. Het is ietsje drempelverlagend.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW


Ereinion

Maar je kunt dus ook eerder een vervelende boodschap achter laten als je je niet hoeft te registreren.  :-\ Het registreren is bij ons niet zo hoogdrempelig omdat ze geen emailbevestiging terug moeten sturen, voordat je kunt posten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Ereinion op april 11, 2006, 05:37:39 PM
Maar je kunt dus ook eerder een vervelende boodschap achter laten als je je niet hoeft te registreren.  :-\ Het registreren is bij ons niet zo hoogdrempelig omdat ze geen emailbevestiging terug moeten sturen, voordat je kunt posten.

Ik zou het toch maar laagdrempelig houden. We hebben 4 moderatoren die regelmatig eens komen kijken. Vervelende posts (schelden, spam etc)  kunnen zo direct verwijderd worden.

Jovi_Hobbes

We kunnen het anders even in de gaten houden. Als de "gasten" problemen op gaan leveren dan kunnen we ze waarschijnlijk weer snel uitzetten  >:D  Dat lijkt mij tenminste zo, aangezien Lombas de mogelijkheid ook heel snel aan heeft gezet...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 11, 2006, 07:56:00 PM
We kunnen het anders even in de gaten houden. Als de "gasten" problemen op gaan leveren dan kunnen we ze waarschijnlijk weer snel uitzetten  >:D  Dat lijkt mij tenminste zo, aangezien Lombas de mogelijkheid ook heel snel aan heeft gezet...

Je m'appelle TBW, madame.

Lombas gaf problemen...

Jovi_Hobbes

Sorry TBW, ik had het te laat door  :wave:
Watvoor problemen gaf Lombas dan?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 11, 2006, 07:56:00 PM
We kunnen het anders even in de gaten houden. Als de "gasten" problemen op gaan leveren dan kunnen we ze waarschijnlijk weer snel uitzetten  >:D  Dat lijkt mij tenminste zo, aangezien Lombas de mogelijkheid ook heel snel aan heeft gezet...

Da's een goed idee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een domme vraag misschien. In wat voor hoedanigheid was ThirdMagus toen hij als "Theruudstar (gast)" een paar berichten had geschreven? Ik was toen zelf verbaasd dat je als "gast" kon reageren. Maar waarschijnlijk bedoelen jullie nu iets heel anders?

Wat ik prettig vind aan dit forum is het beperkte aantal "schrijvers" (het zal hopelijk wel steeds groeien). Ik moet er niet aan denken dat Jan en alleman ook gaat posten. Maar goed, het zal natuurlijk de discussie etc. etc. bevorderen.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Knoddepropje

tja, ik had ook wel de indruk dat ie als gast postte... :-\
Maar toch is dat wel wat er bedoeld word denk ik...........
Ik vind het kleine groepje van nu ook erg prettig ja, je bent dus niet de enige stev. Maar misschien valt het best mee met de wildposters ;D

ChibiFirli

Citaat van: Stev op april 12, 2006, 07:52:25 PM
Een domme vraag misschien. In wat voor hoedanigheid was ThirdMagus toen hij als "Theruudstar (gast)" een paar berichten had geschreven? Ik was toen zelf verbaasd dat je als "gast" kon reageren. Maar waarschijnlijk bedoelen jullie nu iets heel anders?
Alle berichten van Theruudstar zijn nu gemarkeerd als gastbericht omdat hij zijn oude login verwijderd heeft. Dan bestaat het lid zogezegd niet meer en wordt hij overal gast :D.

Idd is wat er nu bedoeld wordt anders ^_^. Nu kunnen mensen gewoon reageren zonder ingelogd te zijn. Zo direct komt er een testvoorbeeld aan ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

ChibiGast

#13
Nu post ik ff als gast :D. Vrij anoniem dus (naam mag je zelf ingeven, en het emailadres is fake ;D).

gasten kunnen blijkbaar wel gemodereerd worden (kben nu ingelogd de post aan't aanpassen) en IP-adres wordt ook bewaard, dus lastige gasten kunnen wel geblokkeerd worden op IP (is nu ook niet perfect, maar beter dan niets).

Tempesta

Ik heb er ook niets op tegen om gasten te laten reageren, daar kunnen soms hele interessante reacties uit komen. En idd, zolang het nog een vrij klein forum is met vier mods moet dat wel lukken!