Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hé hé ...

Gestart door Bolleke, augustus 08, 2010, 09:24:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bolleke

Het was verdorie niet zo simpel om ingelogd te raken hoor !  Ik kon die code-dinges niet lezen die je moet overtypen !  Heb er zowat 136 nieuwe moeten proberen  :D  Misschien ben ik blind aan het worden of zo.

Bovendien heb ik hier geprobeerd om mijzelf eventjes voor te stellen, en te vertellen waarom ik hier ben, maar klopt het dat je hier maar een beperkte aantal woorden of letters kan typen ?  Ik kon op een gegeven moment niet meer verder.  Ik ben nogal een babbelkous, dat weet ik, maar dit was toch wel een afknappertje hoor !   :banghead:

Sismo

Hoi Bolleke! Eerst even een stukje  :cake: voor alle ongemak! Wel vreemd hoor, ik heb nooit anderen hierover gehoord...ik vrees dat je slachtoffer bent geweest van een eenmalige dwaling van het forum. Er is volgens mij geen maximum aan het aantal woorden in een postje, doe je nog een poging? Voor nog een stukje  :cake: misschien?  :D
Welkom in ieder geval!  :handschudden:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Hoihoi Bolleke.  :cake:

Inderdaad is er de laatste tijd een soort van 'veiligheid' ingebracht, vanwege alle spammers die hier anders zomaar iets komen posten. :wave:

Sismo

Dat klopt idd, maar op deze manier komen ook serieuze posters er niet meer doorheen.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra


Ereinion

Welkom Bolleke.  :cake:

Die veiligheid is inderdaad de code die je moet overtypen. Maar je kunt die code ook beluisteren als het goed is.
Dat van die lengte van je eerste post snap ik niet. Misschien kun je iets duidelijker uitleggen wat er gebeurde, dan kunnen we het misschien oplossen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Bolleke

Oké, ik probeer het nog eens.

Ik ben dus Bolleke, dat weten jullie ondertussen, veertig en nog wat jaar oud en al geruime tijd gelukkig getrouwd.  Wat doe ik hier ?  Ergens is er wel een probleem met mij en ik denk ook te weten waar dit vandaan komt.

Hier is mijn verhaal in een notedop : moeilijke jeugd gehad (ouders hadden een vreselijk slecht huwelijk, dus opgegroeid met getier, geschreeuw, lawaai en haat).  Nooit liefde, warmte of harmonie gezien thuis.  Dus waarschijnlijk ook weinig of geen seks tussen die twee.  Het is een raadsel waar ik vandaan kom  ;D 

In mijn puberteit was ik best wel een leuke meid, dus ik had ook wel wat "aanbidders".  Ik vond dat interessant, leuk, flatterend, maar wat moest ik ermee ?  Geen idee. 

Later leerde ik mijn man kennen, en ik werd warm en hartelijk opgenomen in zijn familie.  Ik zag en hoorde dingen waar ik zelfs het bestaan niet van kende : ouders die warm en liefdevol met elkaar omgingen, de kinderen die de nodige aandacht kregen, naar verhalen werd geluisterd, rond de tafel werd er gezellig gekeuveld, gelachen, grapjes gemaakt enzoverder.  Voor mij dus een volslagen nieuwe wereld !

Toch had ik niet het gevoel dat mijn man en ik bij elkaar pasten.  Natuurlijk niet : ik was niet verliefd op hem en wilde ook geen seks.  Dus dacht ik dat hij niet diegene was die ik wou.  Ik maakte het uit, want ik was van plan om op de ware te wachten.  Maar ik viel in een put die zo diep was dat ik er letterlijk ziek van werd.  Ik miste hem verschrikkelijk, kon niet me

Bolleke

Dat bedoel ik dus hé, je bent bezig je verhaal te doen en dan ineens kan je niet meer verder.  Bij mijn vorig berichtje kon ik dus niet verder typen.  Het leek wel of de tekstbox vol was.  Kan dit ?   ???

Fricai

Nee, mensen kunnen altijd nog veel langere dingen posten hoor. Ik weet niet waar het aan kan liggen, maar het moet met jou(w computer) te maken hebben.  ???
Schrijf anders het verhaal in word en plaats het in meerdere berichten? :)

Welkom btw. :) :cake:

Ereinion

Misschien heeft Bolleke hetzelfde probleem als Pinky eerder had. Jammer dat ze niet wilde afwachten of er een oplossing voor was. Ze is alweer weg.  :banghead:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

'Da's een beetje snel opgegeven.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Mocht ze toch weer behoefte hebben te komen, dan weet ze de site te vinden!

Jovi_Hobbes

Inderdaad jammer, en erg vreemd dat ze niet verder kon typen.
Ik laat toch een stukje welkomst  :cake: achter voor als ze besluit terug te komen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?