Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hallo

Gestart door babbel006, augustus 14, 2010, 11:56:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

babbel006

hallo,

ik heb me net ingelogd na lang na te denken en ik denk dat het een stap vooruit is.
ik ben nu 21 jaar en ben aseksueel.

ik heb dit eigenlijk maar 'beseft' of een naam opgeplakt een paar dagen terug.
toen er gesproken werd over seks bemerkte ik dat wat ik normaal vond niemand zelfs maar begreep.

ik hoop dat ik hier mijn verhaal mag doen en ben echt blij dat ik lotgenoten heb want het is er echt hard in gevreven dat ik 'speciaal' of zelfs 'abnormaal' ben.
ik las ook een reactie van een gefrustreerde man hier, omdat hij zijn vrouw niet kon geven wat ze wou, ik heb daar ook gestaan.

mijn relatie is nu 7 maanden geleden beeindigd en nog voel ik de schok er van.
het heeft 2 jaar geduurd en heeft me ingrijpend veranderd.
mijn lief was om het zo te zeggen, over seksueel, net niet nymphomaan en de eerste keer dat we het gingen doen lukte het gewoon niet, mijn lichaam was geblokeerd, het lukte niet.
na veel oefenen heb ik er dan toch in geslaagd om het te doen lukken maar eigenlijk heb ik het nooit gedaan voor mezelf, ik wou haar dat geven zodat zij gelukkig zou zijn.
na 1,5 jaar hoorde ik dat wanneer ik op stage was ze mij bedrogen had met een vriend van mij, ze had op de koop toe nog gruwelijke leugens verspreid maar ik nam haar terug, hoe gek het ook mag klinken.
wat later probeerde ze me weer te bedriegen met een vriend, maar die wees haar af en was de maat vol, vol van verdriet, pijn en woede maakte ik een einde aan de relatie.

ik heb vele nachten mijn hart en ziel uitgehuild.
later hoorde ik dat ze lesbisch was en daarom niet langer bij mij kon blijven en me daarom ook bedrogen heeft om me al dat leed te besparen, ze had altijd al een vreemde logica.
ik weet niet waarom maar het feit dat ze lesbisch was kwetste nog meer.

je kunt je nu afvragen wat dit te maken heeft met aseksualiteit, wel eigenlijk veel, het was de erste keerdat ik mezelf doorbrak op vlak van seksualiteit al mijn idialen en opvatting had ik voor haar aan de kant geschoven.
ik heb seks altijd al iets vies gevonden, maar nu heb ik er een bijgestelde opvatting, ik vind seks vies buiten een liefdevolle relatie.

sorry voor mijn iet wat ongestructureerde post maar het is het meest spontaan.

trouwens, er zit een bug in het post venster en die is redelijk irritant

mvg

Ereinion

Welkom Babbel.  :cake: ?

Natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt. Daar is dit forum voor. En zoals je zult merken, krijg je al snel veel reacties.
Je bent helemaal niet vreemd, maar speciaal ongetwijfeld. In de positieve zin van het woord. Iedereen is speciaal.

Ik kan me voorstellen dat je je bedrogen voelt door je ex. Niet alleen omdat ze is vreemdgegaan, maar ook omdat ze je niet in vertrouwen nam over haar geaardheid.

Kun je ons alsjeblieft meer vertellen over het probleem dat je had met posten? We kregen laatst ook al zo'n melding, maar hebben toen niet kunnen achterhalen wat er aan de hand is, omdat dat lid zich weer had uitgeschreven. Misschien kun je ook vertellen welke browser je gebruikt? Je hoeft dat niet hier op het forum te zetten, want anders gaat dit topic meer over de technische problemen dan over jou, maar misschien kun je me een PM sturen. (door te klikken op het symbooltje van een tekstballonnetje onder mijn fotootje.)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom Babbel  :cake:
Bedankt voor je openhartige verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je je erg gekwetst voelt door je ex-vriendin. Ze heeft je vertrouwen op meerdere manieren misbruikt en als dat dan gebeurt door iemand voor wie je een probleem als aseksualiteit overwint, doet dat alleen maar meer pijn, natuurlijk.
En laat niemand je vertellen dat je abnormaal bent. We zijn misschien een minderheid, maar dat geeft niemand het recht om ons abnormaal te noemen. We hebben met zijn allen het recht om te zijn wie we zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Hoihoi Babbel.  :cake:

Doe lekker mee, maar 1 waarschuwing: Het kan verslavend zijn om hier te zijn. ;D

myra