Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nog een (Zo fijn om te zien dat er meer zijn)

Gestart door Ken88, augustus 29, 2010, 11:16:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ken88

Hi,

Sindskort ben ik erachter dat er voor mijn 'beperking' een naam was. 'Aseksueel'. Gelijk gegoogled en erachter gekomen dat ik niet de enige ben.
Ik ben Ken, 22 jaar oud en heb een lichte vorm van autisme. Betaald werk zit er niet in, maar ik doe de hele week door vrijwilligerswerk. In mijn vrije tijd schrijf ik.

In mijn jeugd heb ik een paar relaties gehad. Ik heb wel ooit interesse in vrouwen en meisjes gehad, maar dat is nu helemaal over. Sex is nooit belangrijk voor me geweest, maar ik kijk wel eens extreme sex met mn broer en doe daar "lacherig" over. Verder doet sex niets met me.
Daarnaast ben ik op heel veel punten blijven hangen en functioneer op sommige gebieden als een 8-jarige, terwijl ik verstandelijk wel gewoon 22 ben. Erg lastig.

Ereinion

Welkom Ken.  :cake:

Je bent inderdaad niet de enige.

Wat schrijf je?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

jojo83

Welkom  :cake:
Ik hoop dat je veel herkenning op het forum zal vinden

Mannetje


Ken88

Citaat van: Ereinion op augustus 29, 2010, 11:21:09 AM
Welkom Ken.  :cake:

Je bent inderdaad niet de enige.

Wat schrijf je?
Ik schrijf fantasy verhalen. Mijn eerste boek Fabelturen heb ik een uitgever voor gevonden. :)
Alles kun je eventueel nalezen op www.fabelturen.tk , want het is teveel om zo even als reply te zetten.

Volgens mij heb ik hier toch een plekje gevonden. :)

Ienepien

Ken, wat een prachtig mens ben jij. :klap:
Ereinion heeft er hier een concurent bij. :D

En wat me opviel was deze zin:
Bovenstaande verhalen, probeer ik uit te brengen in een korte verhalen bundel. Momenteel ben ik bezig met de Legende van het zonnekind behorende tot het tweede bundel.

Dus je kunt Zonnekind hier ook nog blij mee maken. :klap:

Jovi_Hobbes

Een echte concurrent voor Ereinion is Ken niet, want zijn boeken zijn juist wel geschikt voor kinderen  :)
Welkom Ken, ik hoop dat je je hier snel thuis voelt  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

wat fijn, nog een fantasy liefhebber!

Welkom!  :cake: :cake:

pinky

Ja gezellig. Komen er in jouw boek ook draken voor? Daar zijn wij hier weer fan van, haha! Maar leuk dat je ons gevonden hebt!  :cake:

Ken88

Citaat van: Ienepien op augustus 29, 2010, 03:03:39 PM
Ken, wat een prachtig mens ben jij. :klap:
Ereinion heeft er hier een concurent bij. :D

En wat me opviel was deze zin:
Bovenstaande verhalen, probeer ik uit te brengen in een korte verhalen bundel. Momenteel ben ik bezig met de Legende van het zonnekind behorende tot het tweede bundel.

Dus je kunt Zonnekind hier ook nog blij mee maken. :klap:
Het viel me inderdaad op, toen ik iemand met deze naam zag. Moest ik gelijk linken aan mijn verhaal. :) Leuk dat ik een collega-schrijver heb. Ik zou graag iets meer horen.
In Fabelturen zitten zeker 2 draken, ik ga ze nog eens natellen. Tot zo ver nog niet in de andere verhalen. Fabelturen is te koop in elke boekwinkel via isbn.
Leuk dat er zoveel leuke reacties komen over mijn verhalen. :D Bednakt allemaal!

Ereinion

Ik wilde je een link geven naar mijn fanclub hier op het forum, maar dan moet je teveel pagina's doorworstelen. Je kunt beter een kijkje nemen op mijn website www.duisterlicht.nl. Hier kun je ook de eerste dertig pagina's van mijn romans lezen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.