Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fanclub van een pet-detective.

Gestart door Ereinion, augustus 29, 2010, 05:45:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Nou, als de vloer net gedweild is, kun je ook aardig uitglijden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

* Ienepien stopt snel Peter ook een stukje  :cake: toe..................

AceVentura

Nou nou, dat was met het openingsfeestje wel zeg .... daar moet ik wel even van bij komen  :)
Ik hoop niet dat jullie nu van mij gaan verwachten dat ik net zo zoals anderen alles maar ga vertellen hier, dat is zeg maar niet echt mijn ding  ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Het is jouw fanclub, dus je mag doen wat je wilt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje


Ienepien

Dan vertel je toch gewoon wat je allemaal nog niet hebt gedaan? :P

Heb je bv nog nooit parachute gesprongen, ge-bungi-jumped, een bank overvallen, een hele horde mieren verdelgd...................vertel het maar. :schater:

AceVentura

Wat ik vandaag allemaal niet gedaan heb ik wel een hele boel hoor, zelfs meer dan normaal want echt productief ben ik vandaag ook weer niet geweest  :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Hé, ik heb een feestje gemist  :78:
Is er nog ergens  :cake: over Ace? (wel graag zonder mieren...)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

* AceVentura pakt het laatste stukje  :cake:, kijkt boos naar de laatste mier die daar op zit die daar zo van schikt dat hij van de  :cake: af valt, en geeft het stukje aan Jovi  :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

 :D

Dank je wel!
* Jovi_Hobbes loopt naar een hoekje en gaat daar heerlijk zitten smikkelen
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

't is wel erg stil hier, maar dat komt misschien ook omdat ik zelf ook niet erg actief ben geweest in dit topic  :)

Maar ja, het is een fanclub van een pet detective, dus dan is het volgende onderwerp eigenlijk onvermijdelijk:
Wat voor huisdieren vinden jullie leuk die niet echt "standaard" zijn zeg maar ? Dus geen hond, kat, konijn ....

Zelf ben ik vroeger helemaal gek geweest van tamme ratten, ik ben dat nog steeds wel, maar vind het onverantwoord om er een paar (eentje is dan weer zielig) in huis te halen omdat ik zo weinig thuis ben en ze best wat aandacht nodig hebben. We (m'n broer en ik) gingen toen ook wel eens een stukje lopen met de ratten bij ons, ze blijven gewoon op je schouder zitten en lopen niet echt weg. De vreemdste reactie die we daar op kregen was "He, wat eng, een rat .... mag ik hem aaien ?"  :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Ik heb spinnen in huis. Laatst zo'n hele grote. Wilde ik hem vangen, kroop ie weg. Waar ie nu is weet ik niet.
Overigens is het niet mijn eigen keuze, spinnen, ik moet gewoon wat vaker met de ragebol door huis  :D

pinky

Ik ben ook gek op ratten. En verder... een fret lijkt me heel erg leuk, maar die kost veel tijd en heeft ook veel aandacht nodig. Iets wat ik hem als alleenstaande werkende vrouw niet zou kunnen bieden. Dus geen fret voor mij. Maar geen reptielen of spinnen voor mij hoor! Brr... Muizen vind ik trouwens ook leuk!

Ik heb vroeger 4 ratten gehad waar ik inderdaad ook wel eens mee ging wandelen. Ook buiten als ik daar zin in had. Leuk! Ze zijn helaas allemaal aan kanker overleden. Kregen allemaal tumoren. Nu was het ook familie van elkaar (moeder met dochters) en 1 was een albino. Dus die heeft het maar een half jaartje volgehouden. Daarna ben ik verhuisd en heb ik besloten even te wachten met huisdieren. Nu heb ik twee cavia's, maar ik heb gemerkt dat dat niet echt mijn soort diertjes zijn. Althans, deze niet. Ik vind het leuk ze op te pakken en te aaien en te knuffelen. Maar ik heb deze gekregen toen ze al drie jaar oud waren en ze waren niet gewend aan oppakken en aaien. Zelfs niet aan buiten de kooi lopen. Ze zijn dan doodsbang. Ook op schoot. Dus laat ik ze maar lekker in hu kooitje zitten. In middels na een jaar mag ik ze al wel af en toe aaien. Een hele vooruitgang!

AceVentura

Dat heb ik ook wel eens  :) Uiteraard zet ik ze altijd netjes buiten neer (helaas voor de spin doe ik dat ongeacht het weer).
Een tijd terug ben ik wel eens bij iemand geweest die een vogelspin had. Sinds dien heb ik er veel over gelezen (oa. op wikipedia), sommige zou je met wat moeite zelfs mooi kunnen noemen  :) Veder lijkt het me niets, je kan er niets mee behalve verzorgen ... aaien werkt niet zo goed bij ze  ;)

@Pinky:
Tja, ook mijn ratjes (ik heb er 2 keer 2 gehad) zijn allemaal aan diverse tumoren overleden :( Het schijnt dat als ze dat niet zouden krijgen ze wel een jaar of 7 kunnen worden, die van mij werden niet ouder dan 2 a 3 jaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Die van mij zijn 3 geworden inderdaad. En ze waren zo leuk!