Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Toch maar even voorstellen

Gestart door B.B., september 04, 2010, 11:48:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B.B.

Dag allemaal,

Bij deze toch maar even een voorsteltopic van mij. Ik ben op deze site terechtgekomen via een artikel in een blad, een Viva of een Flair of zo. Het artikel ging over iemand die aseksueel was en ik herkende me er onmiddelijk in, ik was al langer zoekende naar hoe ik nou precies in elkaar zit. Ik ben op aseksualiteit gaan googlen en kwam zo op dit forum terecht.

Zelf ben ik een 21 jarige studente. Eén van mijn grootste hobby's is schrijven, jeugdromans vooral, daar hoop ik ooit mijn werk van te kunnen maken (nog ff hard oefenen waarschijnlijk ;)). Daarnaast ben ik gek op beesten, ik rij al een jaar of 13 paard. Ik heb een konijn, twee vogels en een boel tropische vissen. Hoop ooit nog een kat, groene leguaan en papegaai aan te kunnen schaffen. Een andere hobby is het verzamelen van merchandise, dus beelden van films en strips, zoals The Lord of the Rings, Aliens en Marvel. Slechte hobby, duur en heel ruimte-innemend, maar ook vooral errug verslavend. Veel films kijken hoort daar natuurlijk ook bij  :afro: Ik hou van verschillende soorten muziek, van Michael Jackson tot My Dying Bride en vanalles daar tussenin. Zelfs speel ik gitaar en basgitaar en zou ik ooit graag nog eens drummen.
Verder heb ik een klein groepje goede vriendinnen waarmee ik graag films kijk of naar de stad ga. Ik heb een bijbaantje in de tuinbouw, bij een familiebedrijf van een kennis van mij. Doodsaai werk, maar onwijs leuke collega's en dat maakt al een hoop goed.

Nou, meer weet ik eigenlijk niet te vertellen, zo spannend is mijn leven nu eenmaal niet ;) vragen zijn natuurlijk altijd welkom :)

Ereinion

Welkom B.B.  :cake:

Grappig, alweer een schrijver op dit forum.

Een paar dingen sprongen eruit:
Schrijven - me too
Papegaai - Heb ik
LOTR - gaaf
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik begin inderdaad wel wat terugkerende thema's te herkennen  :D
Nogmaals een stukje welkomst  :cake:

Je verhaal is trouwens uitgebreid genoeg hoor. Niks saais aan, je hebt leuke hobby's!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha, ja! Nou welkom!  :cake: Gezellig dat je erbij bent! En je klinkt alles behalve saai!

Ienepien


Fricai

Verhaal klinkt niet bepaald saai... :P

Gefeliciteerd met je ontdekking. & Welkom op het forum. :)

Dutchamoeba


Appelsien

Ook van een leeftijdsgenootje een welgemeende welkom!  :cake: