Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wie weet wat mijn vrouw heeft???

Gestart door mr vain, september 08, 2010, 09:58:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mr vain

hoi iedereen die zich hier in verdiept.

ik(man van 33) ben 8 jaar getrouwd met mijn vrouw,2kids wat gelukkig goed gaat.
mijn vrouw wil sinds mijn laatste kindje ze is 5 jaar,totaal nooit geen sex meer,het is voor mij dus ook al 6 jaar geleden ik sex heb gehad.
ik wacht al jaren op haar omdat ik van haar hou en haar trouw wil blijven,maar ben er nu eigenlijk wel klaar mee.

in mijn ogen schaamt ze zich voor haar eigen lichaam,terwijl ze een erg mooi en slank figuur heeft,iets waar menig vrouw jaloers op kan zijn.
er is gewoon totaal geen lichamelijk contact meer,tot frustraties van mij.
wie herkent zich hier in en kan mij uitleggen wat ze heeft en hoe ik hier het best mee om kan gaan?
ik begrijp dat er veel verschillende vormen zijn van A-sexueel.
graag hoor ik jullie meningen en berichten...

pinky

Hoi mr. Vain,

Allereerst welkom hier op de site!  :cake:
Het geen zin hebben in sex na een bevalling kan bij mijn weten verschillende oorzaken hebben. Postnatale depressie (wat me inmiddels 5 jaar na dato niet meer echt een optie lijkt, maar ik noem hem toch maar even), veranderingen in de hormoonhuishouding en natuurlijk een verandert beeld op het eigen lichaam, waardoor de zin in sex direct weg is. Een bevalling kan best traumatisch zijn voor je lichaamsbeeld.

Ik weet niet of je het er al eens met haar over gehad hebt (ik hoop in ieder geval van wel) en je haar hebt uitgelegd wat het gebrek aan lichamelijk contact en nabijheid, het gebrek aan intimiteit met je doet. Heeft ze jou bijvoorbeeld al eens uitgelegd wat zij denkt dat er bij haar verandert is waardoor ze geen zin meer heeft?
Ik vraag me trouwens wel iets af. Voordat jullie kinderen kregen, hoe was jullie seksleven toen? Hadden jullie vaak seks of was het toen ook al vrij weinig?

Anyway, er vanuitgaande dat ze voor de bevalling regelmatig zin had en daarna niet meer, denk ik dat het wel eens een idee kan zijn om naar een seksuoloog te stappen. Eerst beide apart en later samen. Zodat jullie eerst apart jullie verhaal kunnen doen, jullie frustraties kunnen delen met iemand anders die het begrijpt en jullie dan samen kan helpen er en oplossing voor te zoeken die voor jullie beide werkt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en wens je veel sterkte de komende tijd.

Jovi_Hobbes

Welkom mr. Vain  :cake:
Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan de reactie van Pinkeltje en sluit me er dus maar bij aan. Ik hoop dat je iets aan haar tips hebt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Welkom mr. Vain.  :cake: ?

Ik sluit me er ook bij aan, maar heb ook een (kleine) toevoeging. Pinky stipt het al even aan, maar communicatie is echt het allerbelangrijkste. Dus vertel haar wat je voelt, zonder verwijten te maken. Vraag haar hoe zij zich voelt en vraag hoe jullie er samen aan kunnen werken.

Maar misschien heb je dat al wel gedaan...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Stel dat zij aseksueel is, dan kan je in jouw situatie inderdaad wachten tot je een ons weegt.
Wat er precies aan de hand is, eigenlijk maakt dat nu even niet uit.
Het gaat er nu om dat zij nu absoluut geen problemen en supergelukkig is.
Want er zijn immers op dit moment géén problemen in haar relatie met jouw. Stel dat die er zouden zijn zou jij dan natuurlijk anders met haar over hebben .......

Ik kan hier lijsten opnoemen van mogelijke oorzaken. Maar zij is de enigste die weet wat er aan de hand is.

Dus, ga met haar in gesprek!

Ienepien