Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexual Awareness Week

Gestart door Paul2, september 14, 2010, 12:55:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Net bericht gehad van het Soeterbeeck Programma van de Radboud Universiteit. Ze zien in de AAW geen ruimte om een lezing te geven over het onderwerp. Ze houden mijn gegevens wel in hun systeem voor de toekomst....jammer!

Nu is de vraag, gaan we als Werkgroep Aseksualiteit nog iets anders doen tijdens de AAW en zo ja, waar/wanneer? Ik ben nu op zoek naar een andere ruimte om een lezing te geven, maar vaak kost het geld om gebruik te maken van een ruimte.
Misschien kan ik vragen aan de mensen van het ZRC of we de grote ruimte kunnen gebruiken, op een zaterdag, zondag of een avond.

Enkele van ons geven ook een kringgesprek over aseksualiteit en Gender tijdens het symposium Buiten de Binairy, op zaterdag 10 oktober. Om dan ook enkele weken later in het Roze Huis een lezing te houden ook over aseksualiteit is een beetje veel. Maar het kringgesprek is specifiek over gender en niet aseksualiteit in het algemeen.

Wordt vervolgd....
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Imogen

Update:
Op woensdagavond 26 oktober van 19:00 - 20:30 geef ik een lezing over aseksualiteit; de onzichtbare geaardheid, in het Zelf Regie Centrum te Nijmegen.

Mocht je interesse hebben om mee te helpen dan hoor ik het graag. Ook als je (anoniem) aanwezig wilt zijn voor de lezing ben je van harte welkom!

Adres en verdere gegevens volgen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"