Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexual Awareness Week

Gestart door Paul2, september 14, 2010, 12:55:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Mannetje op september 22, 2010, 10:26:10 PM
(Of is het zo dat menstruatieklachten verminderen na je zwangerschap, daar heeft Mannetje geen verstand van)

Als je geluk hebt, het kan er ook juist nog erger van worden en wat moet je dan?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Tsja... Dat heb ik dus nog nooit uit de mond van een 'sexvangelical' gehoord, nee. :o

Dutchamoeba

Ik heb eens een keer een tv-dokter horen zeggen dat mensen meer tijd in bed moeten doorbrengen. Punt 1 om meer te slapen (klinkt logisch) en punt 2 om meer aan seks te doen. Lichaamsbeweging was volgens hem heel goed; er werd veel te weinig aan sport gedaan in de westerse wereld. Er wordt ongetwijfeld te weinig aan sport gedaan in de westerse wereld, maar waarom worden 'normale' sporten niet iets meer gepromoot en ligt de nadruk bij die dokter steeds op horizontale lichaamsbeweging?

pinky

Hij kwam zelf zeker wat tekort!  :P

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje


Briggy

Het komt er weer aan!

http://asexualawarenessweek.com/

26 oktober tot en met 1 november.

Zijn jullie iets van plan?
12-1-2015 <3 MarkA

Dutchamoeba

Jazeker, om te beginnen ga ik morgen taart kopen om te vieren dat de Asexual Awareness Week op het punt van beginnen staat  :cake: , en verder was ik van plan om ervoor te zorgen dat aseksualiteit nog aan een aantal online sekswoordenboeken (met name die gericht op jongeren) wordt toegevoegd.

AceVentura

 :klap: voor Dutchamoeba

Ik zag zelf gisteren op het Engelse dat de AAW er weer aan komt, een beetje te laat om echt nog iets te bedenken en uit te voeren. :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik mis dit soort datums altijd ...  :geezer:  ik lees te weinig krant en kijk geen tv. Om van 'apps' maar te zwijgen.

[*Is Edewecht a-social?]

Aan de andere kant: elke week (of elke dag) kan voor mij awareness week (of dag) zijn.
Maar dat geldt ook voor oud-en-nieuw,  ver-jaar-dag...

[*Is Edewecht soms wat zonderling?]  :P
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ik heb ook geen idee. Er wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven. Facebook vertelt me echt van alles over het reilen en zeilen van de wereld, maar dit niet. ;) Laten we morgen dan maar uitroepen tot Paarse Zaterdag!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

#42


Ik heb al een foto op mijn instagram geplaatst, mijn profielfoto op twitter veranderd, 'Asexual' toegevoegd aan mijn bio, een tweet geplaatst. Op Facebook een lied over platonische liefde gedeeld met hashtag #AsexualAwarenessWeek.

Heb een tweet verstuurd naar https://twitter.com/DeLaurentiisCo of ze al wisten dat het deze week was, en ze zeiden nee, maar nu weten we het wel. En toen heb ik ze een graphic met informatie getweet. Ze hebben heel veel volgers dus hopelijk lezen ze die tweet en krijgen meer te weten!

Nu nog "uit de kast" komen op FB, maar eerst slapen  :slaap:

12-1-2015 <3 MarkA

Dutchamoeba


Briggy

IK VIND HET DOODENG MAARRRRR...

Ik ben "uit de kast" gekomen op Facebook!

:wave5:

*Rent snel haar bed in, "bang" voor de reacties*
12-1-2015 <3 MarkA