Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leuke topics op het Engelstalige forum

Gestart door AceVentura, oktober 02, 2010, 02:37:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Citaat van: Dutchamoeba op december 22, 2010, 01:06:49 PMGmail stuurt gerichte reclame als je dat niet laat blokkeren. Vandaag opende ik de mail en verscheen er een reclame over erectiestoornissen. Aseksualiteit wordt dus in verband gebracht met erectiestoornissen, ...

:schater: :schater:

Jovi_Hobbes

Oké, die aseksuelen humor is grappig! En dan helemaal de onbedoelde humor van degene die zich in de thee heeft verslikt. Het is maar goed dat ik niet aan het drinken was  :D
Wat dan direct een leuk bruggetje is naar het andere onderwerp: nee, ik drink niet. Ik vind alcohol niet lekker, dus dan houdt het al snel op. Ik geloof dat we het hier ook wel eens over dit soort dingen hebben gehad en dat daar ook uit kwam dat veel mensen geen alcohol dronken. Misschien zijn we allemaal erg verstandig en gezond (  :D ) of heeft het iets te maken met de control freak in sommigen van ons...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Het zou inderdaad kunnen dat het de control freak in ons is die zorgt dat velen geen alcohol drinken, bij mij komt het er gewoon niet veel van omdat ik vaak met de auto weg ben. Ook de toegestane 2 glazen daar waag ik me niet aan, want ik vind alcohol en verkeer echt niet te combineren.

Ik denk dat je dit topic bedoelt: http://asexuality.org/du/index.php?topic=339.0
Dat ging niet specifiek over wel/geen alcohol maar over gezond leven.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Dat moet hem geweest zijn. Interessant om mijn eigen berichten uit 2006 weer langs te zien komen... Ik denk overigens dat ik mijn gebrek aan seks en drugs (en alcohol en cafeïne) compenseer met Rock ('n Roll)  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Citaat van: Dutchamoeba op december 22, 2010, 01:06:49 PM
Ik heb een gmailaccount speciaal voor de berichten van Aven. Gmail stuurt gerichte reclame als je dat niet laat blokkeren. Vandaag opende ik de mail en verscheen er een reclame over erectiestoornissen. Aseksualiteit wordt dus in verband gebracht met erectiestoornissen, maar ja, erectiestoornissen heb ik nog nooit gehad!
Mocht het je overkomen, dan weet je alvast waar je terecht kan  ;D

Die aseksuelen humor vind ik geen bal aan. Er zat geen enkele leuke tussen, maar dat kan veranderen.

Het aantal glazen per jaar van Ace, drink ik op een zaterdagavond tijdens het uitgaan.

Fricai

CiteerHet zou inderdaad kunnen dat het de control freak in ons is die zorgt dat velen geen alcohol drinken, bij mij komt het er gewoon niet veel van omdat ik vaak met de auto weg ben.

In óns?! :P Volgens mij zit ik ruim boven de norm waar je 'alcoholist' genoemd wordt. :ange:

CiteerOok de toegestane 2 glazen daar waag ik me niet aan, want ik vind alcohol en verkeer echt niet te combineren.

Respect!

AceVentura

Citaat van: Drisos op december 22, 2010, 09:00:51 PM
CiteerHet zou inderdaad kunnen dat het de control freak in ons is die zorgt dat velen geen alcohol drinken, bij mij komt het er gewoon niet veel van omdat ik vaak met de auto weg ben.

In óns?! :P Volgens mij zit ik ruim boven de norm waar je 'alcoholist' genoemd wordt. :ange:
Er moeten natuurlijk ook uitzonderingen zijn om de regel te bevestigen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik ben net weer een leuk idee tegen gekomen:
http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/57586-can-we-have-an-asexuality-symbolic-animal/
De vraag is of we een dier als symbool voor aseksualiteit willen hebben. Het is op zich wel een leuk idee vind ik. Een dier als symbool geeft altijd meer mogelijkheden om er leuke dingen mee te doen dan een symbool zoals de driehoek die we nu hebben.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Ik pleit al jaren voor de panda, maar helaas is een andere organisatie ons voor geweest  ;D
Uit de voorstellen op het Engelstalige AVEN is de amoebe natuurlijk het meest voor de hand liggend. Het Nederlandse AVEN heeft overigens wel een band met pinguins  :pinguin:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Waar is die band met  :pinguin:  :pinguin: eigenlijk vandaan gekomen ?
Een amoebe kan natuurlijk wel, maar is natuurlijk niet iets ... tja, hoe moet je dat zeggen .... ik wou zeggen knuffelbaar, maar dat klopt ook niet: http://www.findgift.com/gift-ideas/pid-226548/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

De een is aantrekkelijker dan de ander  :D

Tja, die  :pinguin: Op de een of andere manier trekken we nogal eens leden aan die 'iets' hebben met die beestjes.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Ik heb zelf ook wel wat met  :pinguin:, maar dat komt meer door Tux (https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Tux).
Is zo'n amoeba knuffel eigelijk niet leuk om als herkenningsteken te gebruiken bij bijeenkomsten ? In plaats van de ballonnen ? Enige nadeel is dat je er dan mee rond moet blijven lopen terwijl je een ballon klein kan maken natuurlijk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Natuurlijk, Linux!
Zo'n oranje amoebe valt natuurlijk wel goed op en je kunt hem later altijd in een tas stoppen zodat je er niet de hele dag mee hoeft rond te lopen.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

* AceVentura is verbaasd dat Jovi Linux kent  :o
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler