Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leuke topics op het Engelstalige forum

Gestart door AceVentura, oktober 02, 2010, 02:37:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Ik ken het ook, hoor

Ik ben voor een paarse draak.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Citaat van: AceVentura op december 28, 2010, 04:23:04 PM
* AceVentura is verbaasd dat Jovi Linux kent  :o

Tja, de pinguïn hè, die blijft hangen  :schater:
Ik heb er nooit mee gewerkt maar baal genoeg van Microsoft en Windows om in ieder geval van alternatieven gehoord te hebben.

Citaat van: Ereinion op december 28, 2010, 09:27:20 PM
Ik ben voor een paarse draak.  ;)

:klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Men denkt dat pinguins ijskonijnen zijn en aseksuelen ook? Zou dat de link zijn?

Die amoeba-knuffel is inderdaad leuk. Er zijn trouwens ook geslachtsziekten-knuffels. Die knuffels zijn er volgens mij voor alle kleine organismen.

AceVentura

Ik ben wat verder gaan zoeken naar die "giant microbe" knuffels, je hebt inderdaad een hoop verschillende vormen en ziektes. Zelfs organen ben ik tegen gekomen :)
Voor wie interesse heeft: Een toko die ze in Nederland levert: http://www.spacecartoonsafari.eu/index.php?item=giant-microbes&action=page&group_id=13&page=0&lang=NL
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Ik heb laatst een hele reportage gezien over de verkoop van die knuffels in New York. Ze worden daar veel gekocht door biologie-docenten die zo de lesstof wat inzichtelijker willen maken voor hun leerlingen.

Er worden ook zaadjes en eitjes verkocht. 1 meisje in de reportage dacht dat het zaadje een meisje was. Er zat immers een paardenstaart aan. Tsja...

De bedwantsen zijn trouwens ook zeer in trek; dat komt omdat er een bedwantsplaag is geweest in hotels in New York.


AceVentura

Ik heb het vermoeden dat ze daar hier ook voor gebruikt worden, want ik kwam ook een webshop tegen die specifiek voor het onderwijs was.  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Er zijn zelfs amoebes in verschillende kleuren!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ook paars?

En moeten we nu een groot amoebe-pak maken, zodat iemand als mascotte kan rondlopen tijdens de volgende meet?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :schater: Jij biedt je zeker aan om het te maken? (en dan iemand anders erin!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

* AceVentura ziet een grote paarse amoebe rondlopen in een dierentuin  :)

Maar om even op het originele onderwerp door te gaan: hier weer twee topics uit het Engelse forum.
Ze liggen beide een beetje in het verlengde van het "Incredibly ace moments" topic waar ik mee begon en lopen ook beiden al een tijdje.
Best responses to your asexuality:
http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/45356-best-responses-to-your-asexuality/
Worst responses to your asexuality:
http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/17687-worst-responses-to-your-asexuality/

Beide zijn best leuk om te lezen, zelfs de worst responses :) Soms vraag je je af hoe iemand zo vreemd kan reageren. Een mooie voorbereiding voor iemand die uit de kast wil komen denk ik zo :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

De zwarte ring om de rechte middelvinger is een bijna bruine ring geworden. Iedere dag bladdert er meer zwar af; het duurt niet lang meer voor hij echt 100% bruin is geworden. Maar ja, van een ring van nog geen 2 Euro mag je dan ook niet te veel verwachten...