Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

praat-meeting

Gestart door myra, oktober 10, 2010, 01:06:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

we willen eventjes polsen of er mensen zijn die interesse hebben in een 'praatmeeting' rond aseksualiteit.

Concreet dachten we om in groepjes van 3 of 4 bepaalde thema's rond aseksueel zijn te bespreken... bv : persoonlijke ervaringen, de single aseksueel, de aseksueel in een relatie, vriendschap, coming out, bekendmakingsacties, enz.  En als we met een grotere groep zijn, op te splitsen en na een tijdje eens van gesprekspartners te wisselen.

Dit betekent natuurlijk niet dat er geen activiteitenmeetings zoals die op 9/10/10 meer zullen zijn. Deze praatmeeting zou zich vooral focussen op mensen die willen praten over hun aseksueel zijn.

Jovi_Hobbes

AL vier van de vijf stemmers hebben gezegd het een goed idee te vinden  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Misschien kunnen we er een soort regelmaat in aanbrengen. Ieder jaar in april of mei een praat-meeting en dan ieder jaar rond oktober een doe-meeting... Als we bijvoorbeeld afspreken iedere eerste zaterdag van mei en oktober, dan weet iedereen van tevoren wanneer ze vrij moeten houden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Paul2

ja da's mss geen gek idee  :)

myra

goed idee ja, zo kan iedereen aan zijn of haar trekken komen.

pinky

Klinkt als een goed idee! Hadden we al een forumkalender? ;)

NL

Het lijkt mij wel een goed idee. Blijdorp was toch iets te druk voor het voeren van een gesprek. Statisch tegenover elkaar zitten in een café is misschien een ander uiterste.

Fricai

Ik heb er zelf niet veel behoefte aan op zich, maar ik praat er makkelijk over dus kan wel wat bijdragen schat ik. :P

Jovi_Hobbes

Dat lijkt me toch wel Drisos.

Ik vind het wel een leuke combinatie om de ene keer iets serieus te doen en de andere keer iets leuks (waarmee ik niet wil zeggen dat serieus niet leuk is).

Een beetje een vast tijdstip aanhouden is ook wel een idee, maar kunnen we het dan niet beter op de maand houden? Dus bijvoorbeeld oktober en mei en dan een maand of 2-3 van tevoren polsen welke dag het beste uitkomt? Zo voorkomen we misschien dat bepaalde mensen nooit kunnen omdat het altijd gelijk valt met iets anders ofzo.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Paul2

Let wel dat eind april/begin mei al bomvol nationale feestdagen zit...

Jovi_Hobbes

Dat is wel waar, maar daarna begint de vakantieperiode alweer...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Paul2

maart + eerste helft van april dan?

Dutchamoeba


AceVentura

Het lijkt me inderdaad een goed idee om enige regelmaat in de bijeenkomsten te brengen. Je zou het misschien zelfs anders kunnen doen dat je zelfs de dag vast legt in de vorm van "iedere 3e zaterdag in april" (om maar een voorbeeld te noemen. Mocht dat problemen geven door feestdagen of andere bijzondere dingen kan je altijd nog wat schuiven, maar zo heb je iets waar je al lang van te voren de dag van weet en waar je rekening mee kan houden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler