Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

praat-meeting

Gestart door myra, oktober 10, 2010, 01:06:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roosje

Lijkt me erg leuk om eens met gelijkgestemde te ontmoeten. :klap:

Dutchamoeba

Daar is volgens mij gelukkig animo genoeg voor!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Hoe meer zielen, hoe meer gekakel!

Ienepien


AceVentura

Dit idee is inmiddels een paar maanden oud, maar zo te zien is er genoeg interesse. Misschien is het verstandig om een beetje de beginnen met zoeken naar een locatie, want ik vermoed dat dat wel eens het lastigst kan worden.
Heeft iemand een idee ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Ik heb niet echt een concreet idee, maar ergens in het midden van het land (omgeving Utrecht) lijkt mij wel handig, omdat dat gewoon het centraalst is.

pinky

Misschien dan stairway? Dat is op loopafstand van station Utrecht en is een mooie locatie! (http://www.stairway.nl/cafe)

Dutchamoeba


AceVentura

Dat ziet er op zich heel gezellig uit Pinky, ik vraag me alleen af of dat een omgeving is waar iedereen openlijk over een onderwerp als aseksualiteit durft/wil praten. Misschien is een rustigere, wat meer afgezonderde locatie wat beter.
Ik ben wel eens dat omgeving Utrecht waarschijnlijk het meest centraal ligt voor iedereen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Misschien heb je ook wel gelijk...

Sismo

Utrecht ligt in Nederland wel centraal, maar we hebben ook mensen uit België!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat is waar. Aan de andere kant hebben we tot nu toe vaak de bijeenkomsten in het zuiden van Nederland gehouden zodat het beter bereikbaar was vanuit België, maar de leden uit het hoge noorden moeten daardoor nog grotere afstanden afleggen dan van België naar bijvoorbeeld midden-Nederland. Mij maakt het trouwens erg weinig uit. Als het met het OV te bereiken is kan het me niet zo veel schelen hoe lang de reistijd is.

De locatie kan inderdaad een probleem worden. Een café lijkt mij niet bevorderlijk voor diepgaande gesprekken. Een privéruimte vind je niet zomaar of je moet ergens een vergaderzaaltje gaan huren en dat kost natuurlijk geld. Als je het bedrag over meerdere mensen kunt verspreiden valt het misschien nog mee, maar dan moeten we heel zeker weten wie er komen.
Zit er toevallig iemand bij een vereniging of een club die zijn verenigingsruimte/clubhuis weleens verhuurt? Dat zou waarschijnlijk de goedkoopste optie zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Tsja, ik weet alleen een ruimte in Arnhem voor 12,50 per uur! Maar dat is dan een lege ruimte. Er zijn wel stoelen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik denk juist dat Stairway wel geschikt is. Het ligt in Utrecht, dichtbij een station, niemand die op elkaar let en als je achterin gaat zitten dan ben je redelijk afgezonderd. Eventueel kun je natuurlijk van tevoren bellen met de vraag of er wat meer afzondering kan zijn, maar dan moet je wel zeker weten met hoeveel man je komt. Dan willen ze dat vast doen. Mits iedereen er natuurlijk wat te drinken besteld en eventueel wat te eten...

AceVentura

Om een beetje idee te krijgen wat het huren van een ruimte kost ben ik ook wat op zoek gegaan. Een zeer uitgebreid overzicht kwam ik op deze site tegen: http://www.zaalhuren.net/steden
Ga ik dan in Utrecht verder kijken was dit het goedkoopste wat ik kon vinden: http://www.vergadercentrumvredenburg.nl/
Dat ligt nog redelijk centraal en naast het station. Uitgaande van 12 personen (het aantal positieve reacties op de poll) zou je op ca. 9-17 euro per persoon uit komen afhankelijk van de tijd op de dag en hoe lang. Dit is dan echt alleen de zaal huur, exclusief drankjes en eventuele lunch of diner.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler