Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

praat-meeting

Gestart door myra, oktober 10, 2010, 01:06:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Voor onze vorige bijeenkomst had ik ook al eens rondgekeken en ik geloof dat er toen wel mogelijkheden onder de € 100,- waren, maar veel goedkoper zal het niet worden.

Citaat van: Pinkeltje op januari 02, 2011, 03:07:14 PM
Ik denk juist dat Stairway wel geschikt is. Het ligt in Utrecht, dichtbij een station, niemand die op elkaar let en als je achterin gaat zitten dan ben je redelijk afgezonderd.

Ik vind het nogal wat. Via het forum met elkaar praten is geen probleem. IRL wordt dat sowieso al lastiger voor mij en zeker als het dan midden in een café is waar iedereen die dat wil je gesprekken kan volgen.

Citaat van: Pinkeltje op januari 02, 2011, 03:07:14 PM
Tsja, ik weet alleen een ruimte in Arnhem voor 12,50 per uur!

Klinkt niet eens heel gek. Met 12 mensen kun je daar dus voor € 5,- p.p. 4,5 uur terecht. Dat is in ieder geval goedkoper dan zo'n vergaderzaal.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Dan moet ik alleen kijken of en wanneer het nog te huur is. Want dat is natuurlijk maar de vraag. Ik zelf heb er altijd theater, dus vandaar dat het goedkoop is. Nadeel daarvan is dat het niet dichtbij het station is! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf niet echt behoefte heb aan de praatmeeting hoor. Dus wie weet kan iemand eens een telefoontje wagen naar stairway en vragen of je daar ook afgezonderd kan zitten? Dan kan iedereen zelf weten of en hoeveel hij eet of drinkt en als je dan met 12 man bent, willen ze je vast ergens anders neerzetten.

Ienepien

Volgens mij heeft iedere 'VanderValk' ook allerlei vergaderzaaltjes. En die zijn meestal langs de snelweg goed te bereiken.
Alleen weer niet met het OV, denk ik?

AceVentura

Voor de accommodaties van van der valk heb ik even gekeken, en dit was de goedkoopste die ik in de provincie Utrecht tegen kwam:
http://www.biltschehoek.com/vergaderarrangementen.aspx
De kale huur valt daar wel mee als je dat over een wat groter aantal personen kan delen, maar let op: De prijzen varieren sterk per hotel, ik kwam er ook eentje tegen van meer dan 900 euro :)

Op zich vind ik het wel een leuk idee om het te combineren met een activiteit, maar dat maakt het wel wat duurder natuurlijk. Het gaat natuurlijk niet alleen maar om praten, maar het idee was natuurlijk wel om dat een belangrijk onderdeel van de dag te maken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Hier thuis zou w.m.b. wel kunnen, da's gratis. :P Maja, lastiger bereikbaar dan Utrecht uiteraard. En ik vind 5e pp zoals Jovi noemt wel te doen.
Anyway, ik ben altijd pro combo en vooral pro niet te laat beginnen. :)

pinky

Waar is hier thuis? En trouwens, als mensen dan iets verder moeten reizen, maar het is goedkoper...

Ereinion

Pinky, Stairway is geweldig, maar niet voor deze bijeenkomst, vind ik. Tenzij we eerst ergens anders heengaan en daar de dag afsluiten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Citaat van: Pinkeltje op januari 02, 2011, 09:11:22 PMWaar is hier thuis? En trouwens, als mensen dan iets verder moeten reizen, maar het is goedkoper...

Wageningen, van Utrecht of Arnhem binnen een uur aan de deur. Dunno.

pinky


Jovi_Hobbes

Citaat van: AceVentura op januari 02, 2011, 06:22:12 PM
Voor de accommodaties van van der valk heb ik even gekeken, en dit was de goedkoopste die ik in de provincie Utrecht tegen kwam:
http://www.biltschehoek.com/vergaderarrangementen.aspx

Dat ziet er inderdaad betaalbaar uit en het is bereikbaar.

Drisos voorstel is natuurlijk helemaal goed, dan maakt het ook niet zo veel uit hoeveel mensen er komen. Alhoewel, hoeveel mensen kun je kwijt Drisos?


Over de combo's: het feit dat het een praat-meeting wordt betekent niet dat het niet leuk mag zijn. Er is behoefte om wat diepgaander met mensen te kunnen praten, iets wat gemist werd bij ons uitstapje naar Blijdorp. Het praatgedeelte zal dus het hoofdonderdeel moeten worden, maar daaromheen kunnen we natuurlijk altijd taartgevechten etc. houden  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Negerzoenen zijn makkelijker en echte bommetjes. Ze blijven ook plakken, dus kun je goed zien hoe vaak iemand is geraakt! :P

Maar ja, bij iemand thuis is denk ik het handigste. En Wageningen is toch ook redelijk centraal?

Fricai

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 03, 2011, 11:30:46 AMDrisos voorstel is natuurlijk helemaal goed, dan maakt het ook niet zo veel uit hoeveel mensen er komen. Alhoewel, hoeveel mensen kun je kwijt Drisos?

Ruime 10 past wel in de woonkamer. Als het 15 of meer wordt gaan we vast in elkaars bubbels zitten, dusss... xD

Wageningen is wel centraal, maar heeft geen treinstation. ;)

Dutchamoeba

Wel een goede busverbinding vanaf een ander treinstation?

Paul2

Wageningen geen treinstation, maar wel een universiteit...?!

Dutchamoeba

Tsja, de wegen van de heer...

Wageningen heeft een landbouwuniversiteit. Misschien verwacht de overheid/de NS of wie er ook maar over stations gaat dat de studenten met hun tractor komen aanrijden? Dat heeft een vriendin van mij trouwens een keer gedaan. Met de tractor naar school en de tractor parkeren naast de auto's van de docenten...