Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

praat-meeting

Gestart door myra, oktober 10, 2010, 01:06:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

In het kader van wat meer doen dan alleen praten: Is er in wageningen of omgeving nog iets leuks te vinden om die dag mee te combineren ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Citaat van: Dutchamoeba op januari 03, 2011, 08:51:06 PM
Tsja, de wegen van de heer...

Wageningen heeft een landbouwuniversiteit. Misschien verwacht de overheid/de NS of wie er ook maar over stations gaat dat de studenten met hun tractor komen aanrijden? Dat heeft een vriendin van mij trouwens een keer gedaan. Met de tractor naar school en de tractor parkeren naast de auto's van de docenten...
Misschien komen ze daar vooral met de auto naar school?

Jovi_Hobbes

Er is wel een station Ede-Wageningen... Maar daarvandaan is het vast nog een eind lopen :-)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Als er dan nog een busverbinding is vind ik het wel ok.

Fricai

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 04, 2011, 09:16:38 AMAls er dan nog een busverbinding is vind ik het wel ok.

Uiteraard, er wonen tig studenten in Wageningen.

Is verder praktisch niks te doen in ons dorp, maar in Ede wel e.e.a. :)

Dutchamoeba

Dan had de universiteit dus beter in Ede kunnen staan.

Wat valt er zoal te doen in Ede?

Fricai

Citaat van: Dutchamoeba op januari 04, 2011, 10:09:44 PMDan had de universiteit dus beter in Ede kunnen staan.

Nee, dat station had in Wageningen moeten staan. :P

Jovi_Hobbes

Wanneer zullen we deze meeting dan houden? We hadden het eerst over april of mei, maar in mei hebben we ook nog het 10 jarig bestaan van AVEN waar we iets mee moeten en dat komt ook al weer heel dichtbij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


AceVentura

Is het misschien een ideetje om de praat meeting in maart/april te houden, en de 10-jaar-aven-meeting vlak voor/na de zomervakantie ? Dat klopt misschien niet helemaal, want AVEN is gestart in maart 2001. Het idee hierachter is dat voor een praat meeting het weer niet zo veel uit maakt, waarschijnlijk zitten we toch ergens binnen. Met de 10-jaar-aven-meeting kunnen we dan weer een buiten activiteit doen waarvoor lekker weer natuurlijk wel weer handig is :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Daar zit wel wat in; dat lijkt me wel een goed idee.

Fricai

Ik vind het allemaal best, prik wel vlug een datum anders kunnen er geheid weer mensen niet. :P

Jovi_Hobbes

Klinkt als een goed plan.

Zullen we eerst maart proberen? Ik zie dat april al redelijk vol zit met nationale feestdagen en de Elf Fantasy (wat een soort van nationale feestdag is op dit forum  :) )
Ik maak wel weer een poll aan...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dan is vlak na de zomervakantie dus een beter idee...