Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nieuwe studie op Facebook

Gestart door Dutchamoeba, oktober 17, 2010, 06:13:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Hallo allemaal,

Ik heb meegedaan aan een studie over (a)seksualiteit. Het duurt tussen de 60-90 min. om in te vullen en staat op Facebook bij 'Asexuality'. Ik heb de onderzoekers gevraagd me op de hoogte te houden, zodat ik het laatste nieuws erover op deze site kan plaatsen.

Groetjes,
Dutchamoeba.

Ienepien

Volgens de traditie hier krijg je daar een  :visibility: voor, en ook nog een  :cake:

Mannetje


Dutchamoeba

De onderzoekers hebben heel positief gereageerd op interesse vanuit aseksuele hoek, en ze houden ons zeker op de hoogte. Verder is mij gevraagd mijn Nederlandse mede AVEN-ers te vragen de vragenlijst ook in te vullen; je kunt hem vinden als je als zoekterm 'asexuality' invult op Facebook. Je vindt hem gelijk op de eerste pagina. Het is gepost door Lani Franz, en het is de Survey van de UBC Sexual Health Laboratory. Alvast bedankt, al heb je misschien niet de tijd om hem in te vullen.

Ereinion

Moet je daar dan geregistreerd staan?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Nee hoor, je kan zo op Facebook zonder dat je je je hebt ingeschreven. :)

Ereinion

Dan ga ik dat binnenkort invullen! Bedankt voor de tip.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik heb niet zo'n zin in facebook. :P
En als het in het engels is, dan sla ik maar over. ::)

Dutchamoeba

O ja, er staat wel bij dat je goed in Engels moet zijn, anders wordt het waarschijnlijk te moeilijk om te begrijpen. Do you get that? ;D

Ienepien

Yes, yes! ;D

En daarom ga ik dus lekker NIET kijken. :P

Dutchamoeba

Je Engels verhindert je deelname. Fuck it! ;D

Ienepien

Hoho, niet zulke rare woorden.... :o

Mannetje

Citaat van: Dutchamoeba op oktober 17, 2010, 10:13:28 PM
Nee hoor, je kan zo op Facebook zonder dat je je je hebt ingeschreven. :)
Kan je de link geven, want bij zeurt die pagina iedere keer dan ik me moet aanmelden  :-\ 

Dutchamoeba

Ik zal kijken of me dat lukt, of anders schakel ik wel de hulp van de onderzoekers in...

Dutchamoeba