Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nieuwe studie op Facebook

Gestart door Dutchamoeba, oktober 17, 2010, 06:13:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Facebook komt de laatste tijd naar in het nieuws.
Het is mij allemaal te privacy-gevoelig. :-\

En Amoeba, thanks! ;D

Dutchamoeba

Je hebt helemaal gelijk. Daarom geef ik mezelf ook niet te zeer bloot, wat me erg goed lukt als aseksueel zijnde... ;D Mijn klantenkring zit grotendeels op Facebook en ik heb zo ook al een paar klantjes gescoord, dus ik moet wel. Sinds mei of zo ben ik lid. Verder vind ik het erg handig dat ik op de hoogte blijf van wat mijn vrienden zoal uitspoken; sommigen zetten echt hun totale leven op Facebook via hun digitale foto's...

Mannetje

Echt Ienepien weer he, Géén engels kennen, maar wel de smerige woorden en de scheldwoorden  :P

Ienepien


Dutchamoeba

Taalkundig onderzoek heeft uitgewezen dat de smerige woorden vaak de eerste woorden zijn die je leert in een vreemde taal. Ienepien is dus blijkbaar niet verder gekomen dan die eerste woorden. ;D  Maakt niet uit; die woorden zijn altijd nuttig om te weten...

Dit is de link naar de studie: https://www.surveymonkey.com/s/biologicalmarkers

Veel plezier met invullen!

Groetjes,
Dutchamoeba.

Ienepien

Jammer, ik mag nog niet meedoen, want ik ben nog geen 19. ::)

Dutchamoeba

Hmm, het is nu tijd voor een cursus tellen. Je moet cijfers van links naar rechts lezen Ienepien! Je bent misschien nog geen 91, maar 19 ben je vast al wel geweest! ;D
Ach, dat geeft ook allemaal niets. Je bent zou oud als je je voelt, dus ik ben soms gewoon nog 5!

Ienepien


Mannetje

Altijd handig zo'n variabele leeftijd. Wat was ik trots dat iemand me laatst 25 jaar oud inschatte. Dus ik terugschatten. Hé, we scheelde elkaar maar 3 jaar.
Nou, en toen eerlijk zijn he. Bleek het gewoon 15 jaar verschil te zijn. Ik vond het eigenlijk te hilarisch voor woorden  :schater:
Of iemand te oud inschatten, nou ik heb het geweten hoor, dat kreeg ik flink te horen  :D

Dutchamoeba

Ik zou op de hoogte worden gehouden van de resultaten van dit onderzoek. Het laatste mailcontact stamt van 8 januari, dus heb ik nu maar eens een mailtje gestuurd met de vraag of er al resultaten zijn. Ik werd beloofd op de hoogte te worden gehouden, maar in plaats daarvan kreeg ik alleen maar nog een verzoek om deel te nemen aan een onderzoek. Ik ben benieuwd...

Jovi_Hobbes

Jammer dat ze nog niets hebben laten weten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Ze heeft mijn mail niet beantwoord. Dat zal ze ook wel niet doen. Het is nl. een inspanning die haar zelf niets oplevert... Ook denk ik dat de uitkomsten haar niet uitkomen; velen van ons hebben aangegeven geen zelfmoordneigingen o.i.d. te hebben, waardoor haar beeld van de psychisch in de war zijnde 'aseksueel' niet bevestigd wordt.

Jovi_Hobbes

Flauw hoor, van die aseksuelen die geen zelfmoordneigingen hebben  ::)
Het zou wel heel jammer zijn als het onderzoek echt niet gepubliceerd wordt omdat de uitkomsten de onderzoekster niet aanstaan. Maar helaas gebeurt dat wel vaker in de academische wereld...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dat klopt zeker. Toen ik begon te studeren dacht ik altijd dat de academische wereld het meest objectieve wereldje was dat bestond. Ik weet inmiddels wel beter...

Ciara

Als de resultaten niet overeenkomen met de evrwachting worden die resultaten meestal aangepast ja. Wel jammer, maar helaas.