Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dutchamoeba's fanclub

Gestart door Mannetje, oktober 20, 2010, 09:27:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Het wordt hoog tijd om hier even een fanclub te openen voor je, want die is er nog niet, zag ik.
Iedereen kan hier terecht met veel humor. En de taal is ook nog eens geen probleem!!

Dus bij deze.....geopend  ;D

Ienepien

Joepie! Ik word lid. :klap:

Wat kost dat?  ;D

Mannetje

Dat kost 2 taartjes, geef alvast maar eventjes aan Mannetje ;D

Ienepien

Niks ervan. Dit ruikt naar oplichterij. :o

Dutchamoeba

Ik ben geheel gratis. Je betaalt hier op basis van humor... Dit kost je alleen geld als je zelf geen humor hebt en uit nood de 'humortelefoon' moet bellen om een grap te kopen. Dit is op zich ook niet erg; zelfs grote komieken maken gebruik van dat soort diensten...

Mannetje

Even een vraagje, ben jij voetbalsupporter? Want ik vraag me altijd af waarom ze in Groningen de krant ondersteboven lezen?

Dan staan ze ook een keer éérste!  :P

Dutchamoeba

Haha, Mannetje! Even voor de goede orde: Groningen staat maar 3 puntjes achter de nummer 1. Wat is jouw club? AZ? Alsmaar Zakken? Dat doen ze goed, geloof ik... ;D

Mannetje

AZ dat is die hobbyclub van Dirk Scheringa. Bestaan die nu nog dan?

En wat ik van voetbal vindt? Laatst werd ik uitgenodigd door een bedrijf om mee te gaan naar een wedstrijd van Ajax. Ik heb het afgewimpeld. Dan weet jij genoeg  ;D

Jovi_Hobbes

Leuk, nog een fanclub! En nog gratis ook  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

En daar in de hoek.......................> een koelkast.......................> mmmmm gebak.
Ik neem er alvast eentje  :cake:  ;D

AceVentura

* AceVentura sluipt meteen door naar de koelkast en pakt een  :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Pssssst. er is genoeg voor iedereen (denk ik)

pinky


Ienepien

* Ienepien komt nieuwsgierig om een hoekje kijken, ziet de koelkast, sluipt er naar toe, doet hem open, en .............wauw!!!

Mannetje

Lekker bankstelletje, ik lig mooi languit uit te zakken  :)