Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dutchamoeba's fanclub

Gestart door Mannetje, oktober 20, 2010, 09:27:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Daar heb je wel gelijk in. Ik ga mijn ideeen ook nog bespreken met de leiding, dus komt het sowieso wel goed.

pinky

Wel leuk dat je dit mag doen! Misschien kun je de mannen ook voorbereiden op de directheid van Nederlandse vrouwen!

Dutchamoeba

Ook een goed idee! Maar ja, mijn ervaring is dat de buitenlandse mannen vaak veel directer zijn dan de Nederlandse vrouwen...

pinky

Ja, ze verwachten alleen niet dat de vrouwen ook direct terug zijn. Haha. Ach, misschien moet je ze daar ook niet op voorbereiden. Levert ze vast nog wat... eeeuhm... quasi pijnlijke situaties op! Hahaha!

Mannetje

Citaat van: Dutchamoeba op november 04, 2010, 08:17:42 PM
Ook een goed idee! Maar ja, mijn ervaring is dat de buitenlandse mannen vaak veel directer zijn dan de Nederlandse vrouwen...
Bij het zien van zo'n kort rokje. Dan wil je niet weten hoe "direct" ze zijn.
Overigens eisen mannen daarna in sommige culturen wel een maagd voor het huwelijk.
Zulke mensen mogen van mij retour afzender.

Dutchamoeba

@ Mannetje: Van mij ook. Helaas worden die pakjes wel erg zwaar, dus gaat dat heel veel postzegels kosten...
@ Pinkeltje: Ik ken meerdere van dat soort pijnlijke situaties. Het is dus ook de bedoeling van de vereniging waar ik voor werk om buitenlanders te helpen dat soort fouten niet te maken...

Dutchamoeba

Hiep hoi! Ik heb op de Engelse AVEN-site gezien dat de nieuwe AVENues uit is (het oktobernummer). Mooi in paars met een amoeba erop. Spreekt mij dus wel aan... Veel leesplezier!

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Kan je de link hier neerzetten?

AceVentura

Dit is de link naar het topic op het Engelse forum, hierin zit de link naar AVENues zelf:
http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/55758-october-issue-of-avenues/

Ik vind het er mooier uit zien dan voorheen, wel vind ik sommige items eigenlijk wat te lang om lekker weg te lezen.
Misschien kunnen we onze eigen bijeenkomsten ook melden zodat die meegenomen worden ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Goed plan, daar moeten we de volgende keer dan wel even aan denken.
Verder zouden we een verslagje kunnen insturen over onze jubileumbijeenkomst voor het volgende nummer...

Overigens is Sherlock inderdaad een echte aanrader, maar ik ben wat bevooroordeeld omdat ik Sherlock Holmes altijd al leuk vond.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Wel grappig eigenlijk dat er momenteel twee series op TV zijn waarin een aseksueel karakter zit, Sherlock Holmes en The Big Bang Theory, wie had dat ooit gedacht  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Oh en Sheldon is echt geniaal! En daarmee doel ik vooral op zijn EQ niet zijn IQ. Ik vind het geniaal hoe hij met sommige sociale situaties omgaat. Ga je weer nadenken over hoe en waarom je zelf eigenlijk reageert!

Dutchamoeba

Zo, ik heb mijn 2de sterretje verdiend. Wat betekent Mitosis eigenlijk? Aangezien ik hier op een site voor aseksuelen zit, neem ik gemakshalve aan dat het geen SOA is... ;D

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes zet een geleerd stemmetje op:

mitosis = mitose = kerndeling, somatische deling
* Jovi_Hobbes zet geleerd stemmetje uit en verruilt deze voor een vertwijfelt stemmetje

Het zal wel iets met de celdeling van een amoebe te maken hebben, denk ik  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?