Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel in Opzij

Gestart door organised chaos, april 14, 2006, 03:53:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Maar mijn Frans is totaal geen frans  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Een heel boek in het Frans lezen gaat mij niet lukken hoor! Ik heb ooit wel Harry Potter in het Frans gelezen, maar dat was nadat ik hem twee keer in het Engels had gelezen en ik dus wist wat er zou moeten staan ;D

Maar Sismo, je hebt helemaal gelijk dat het zonde is als er twee kampen ontstaan. Ik denk dat we dat niet moeten willen en dat we iedereen gewoon in zijn waarde moeten laten. En je ziet maar dat Geraldins aanpak toch wel werkt, want jij hebt ons hierdoor ook gevonden. Wij doen het gewoon op onze manier en zij op haar manier  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Niemand in Belgie die het boek kan lezen? En dan meteen even de vertaling doormailen? ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Weet je, als ik er ooit de tijd voor vind, zal ik het lezen. Op dit moment heb ik nog een slordige 10 boeken in nederlands en engels die ik zou moeten lezen >_>. En ik kan natuurlijk niet garanderen dat wat ik versta uit het frans ook hetgeen is dat er effectief staat :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

 Het lukt mij in ieder geval niet om Frans te leren voordat jij 10 boeken gelezen hebt...dus ik wacht geduldig! ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat ligt toch wel een beetje aan Chibi's leessnelheid en de dikte van zijn boeken  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Niet te vergeten dat je mijn leessnelheid in't frans ook moet meerekenen, en die is veel trager ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Voor Geraldin is het te hopen dat tegen die tijd haar boek ook in het Nederlands is uitgegeven. Ze is er al zo lang mee bezig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Jullie kennen mijn Frans nog niet, maar hopelijk is het voor al de moeite van Chibi gelukt om het in het Nederlands uitgegeven te krijgen! Ze zou het natuurlijk ook op internet kunnen zetten... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-