Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spellenfanaten

Gestart door Jovi_Hobbes, oktober 23, 2010, 07:33:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Je stopt er toch niet al je geld in hè?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

maar 15 euro per maand...is niet overdreven he ;)

Fricai

Valt mee dan idd! Maar het hele idee van continue betaling voor games i.p.v. 1x aanschaf staat me tegen, zou daar niet aan beginnen denk ik. :P

myra

Ik dacht dat ook altijd, maar een volhardende gamende vriendin heeft me toch zover gekregen!  ;D

Jovi_Hobbes

 ;D

Ik ben in ieder geval blij te horen dan 15 euro per maand niet al je geld is, dan zou je in je zware armoede leven.
Ik vind 15 euro per maand overigens niet veel voor iets waar je veel plezier uit haalt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Semyon

Om maar even een oud topic te kicken :)

Ik ben ook into games! Maar voornamelijk de wat sarcastischere card-games... Zoals guillotine (edele lieden onthoofden),  Gloom (een familie zo depressief mogelijk maken) zolang er maar een hoop humor in zit :)  T probleem is alleen dat ik verder niemand ken die van dit soort spellekes houd, echt heel annoying, want Munchkin (wat me super lijkt) gaat echt niet met zijn 2en. Heel af en toe weet ik nog een vriendin over te halen inderdaad hahaha. K heb zelfs 1 keer Dungeons and Dragons gespeeld, maar toen was ik al binnen vijf minuten dood.. Iets met hoogmoed wat voor een val komt enzeau hahaha

Dus n spellenmeet lijkt me wel heel tof :)

Jovi_Hobbes

Wauw! Iemand die al die spellen kent  :klap:
Dat je met D&D binnen 5 minuten dood was ligt aan het spel, dat heb ik ook gehad  :D
Munchkin kan overigens heel goed met twee mensen hoor, maar met meer is het leuker en chaotischer.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai


Zonnekind

Wij hebben dit weekend Weerwolven van Wakkerdam gespeeld, ook super leuk. Daar moet je wel minstens met 9 mensen voor zijn maar dat was ideaal voor ons Halloween feestje :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

marlex

Munchkin rulez.

Wolven van wakkerdam is ook heel leuk als je met een grootte groep bent. Colonisten van catan is ook leuk en Uno

Lizzie7

Hey,
Eventjes aan het surfen over het forum, en ik ben dit topic tegengekomen. Ik hou zelf ook heel veel van strategische spelletjes, geen dobbelstenen en geluk voor mij, maar tactiek en nadenken.
Wij hebben Carcassonne Mayflower, Alhambra, Havana, Machiavelli, Chicago poker, saboteur en take 10 in huis. Mijn zusje is er even gek op als ik en zij heeft ook jungle speed (okee, dat is niet echt strategisch maar wel heel leuk op feestjes), nautilus, kaiser ... Wij organiseren regelmatig in de familie een spelletjesavond, dat is echt heel leuk.
Voor wie er niet te veel geld in wil steken, want ze kosten toch gemakkelijk 25 euro per spel, kan ik ibood aanraden! Dat is een online verkoop-site waar er dagelijks een koopje aangeboden wordt. Regelmatig passeren er spelletjespakketten van 999 games waar je 4 spellen voor 30-tal euro kan aanschaffen. Ze worden binnen de week geleverd op een adres naar keuze.
Als iemand nog tips heeft voor leuke spellen die je ook met 2 kan doen: laat maar horen!
En ik zag dat er zich hier iemand vragen stelde bij het fijne aan Machiavelli: ik vind dat een heel tof spel dat je met een minimum aan materiaal kan doen, en dat met 2 ook leuk is. Zeker een aanrader wat mij betreft!

Jovi_Hobbes

Ik ken nog wel twee leuke spellen waar je erg bij moet nadenken:
- ricochet robots: http://en.wikipedia.org/wiki/Ricochet_Robot
- set: http://nl.wikipedia.org/wiki/Set_%28kaartspel%29

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Briggy

Ik heb tijdens mijn leven nog nooit zoveel bordspellen gespeeld als in dit jaar  :schater: En ik vind het nog leuk ook  ;D
12-1-2015 <3 MarkA

MarkA

Citaat van: Briggy op februari 03, 2015, 08:10:30 PM
Ik heb tijdens mijn leven nog nooit zoveel bordspellen gespeeld als in dit jaar  :schater: En ik vind het nog leuk ook  ;D

:klap: Dat belooft wat voor de rest van het jaar :D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Briggy

Citaat van: MarkA op februari 03, 2015, 08:30:14 PM
Citaat van: Briggy op februari 03, 2015, 08:10:30 PM
Ik heb tijdens mijn leven nog nooit zoveel bordspellen gespeeld als in dit jaar  :schater: En ik vind het nog leuk ook  ;D

:klap: Dat belooft wat voor de rest van het jaar :D

Ik zal niet rusten tot ik je ten minste 1 keer dik heb ingemaakt met Scrabble  :P
12-1-2015 <3 MarkA