Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spellenfanaten

Gestart door Jovi_Hobbes, oktober 23, 2010, 07:33:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miles

Kunnen we een keer een spelletjes-meeting houden?

Ik ben gek op spellekes, maar verder niemand in mijn omgeving, en als aseksueel speel ik niet met mezelf :')  :schater:


Sorry als dit een foute grap is; ben zelf van mening dat ik best om mn eigen kan lachen en waardeer een zekere zelfspot ook wel in anderen. Maar kweenie of er hier mensen aanstoot aan nemen. In that case; sorry.

Edewecht

Citaat van: Miles op oktober 17, 2015, 03:15:08 PM

Ik ben gek op spellekes, maar verder niemand in mijn omgeving, en als aseksueel speel ik niet met mezelf :')  :schater:


:rollol:  ik hou hier wel van!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Zonnekind

Ik hou hier ook van! :D

Ik heb ooit meegedaan aan een tv reportage over aseksualiteit. De opnames waren in een bos en daar was ook een grote vijver.
Er werd voorgesteld om de opnames in een bootje op het water te doen.
De presentatrice zei: jaja, en wat als we omvallen?
Ik antwoordde: wel, dan word ik ook eens nat :D
De toon was meteen gezet en het werd een leuke namiddag :D
Mensen verwachten niet van een aseksueel dat die wel kan lachen met seksmopjes en daarom deed ik dat nog eens zo graag, om mensen uit hun tent te lokken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Imogen



:rollol:

CiteerIk heb ooit meegedaan aan een tv reportage over aseksualiteit. De opnames waren in een bos en daar was ook een grote vijver.
Er werd voorgesteld om de opnames in een bootje op het water te doen.
De presentatrice zei: jaja, en wat als we omvallen?
Ik antwoordde: wel, dan word ik ook eens nat Cheesy
De toon was meteen gezet en het werd een leuke namiddag Cheesy
Mensen verwachten niet van een aseksueel dat die wel kan lachen met seksmopjes en daarom deed ik dat nog eens zo graag, om mensen uit hun tent te lokken.
Briljant!!

Is die reportage nog terug te zien?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Zonnekind

Geen idee of je die nog ergens kan terugvinden.
Het was van het programma "Open en Bloot".
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Edewecht

Is dat niet héél lang geleden? Van de VARA? Of van de VPRO?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Zonnekind

Het is een Belgisch programma. Ik heb geen idee of ze het ook ooit in Nederland hebben getoond.
Het is inderdaad al wel heel lang geleden. (ik word oud ;) )
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.