Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verwens een wens

Gestart door Tempesta, april 15, 2006, 06:41:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Je staat 's morgens op, kijkt door het raam en ziet: een mega ruimteschip! Snel je kleren aan en naar buiten... Je loopt er eens rond, kijkt er eens onder, loopt nog eens rond, kijkt er nog eens onder... je loopt nog eens rond en kijkt er nog eens onder. Nee, geen ingang te vinden! Na enkele jaren staat het nog altijd in je tuin, het weegt te zwaar om het te komen weghalen, het is een afschuwelijk lelijk ding dat nu staat weg te roesten tussen de struiken in je tuin. Volgende keer een handleiding bijvragen!  ;)

Ik wens een teletijdsmachine  8)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Voor de teletijdmachine zou ik zeggen, zelfde als het ruimteschip ;D. Maar dat zou wat saai zijn, dus erm. De machine krijg je wel aan de praat, ze werkt namelijk perfect. Je stelt alles in voor een testje... *poef* honderd jaar terug... De teletijdmachine verzet echter wel jou alleen, zelf blijft hij lekker in het heden staan. Dus erm... naja, zit je daar in het verleden ;D.

Ik wens een persoonlijk zwembad ;D. Lekker lang en diep :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

littlefanny

Er staat een zwembad in je tuin (heb je een tuin) met een duikplank, je duikt erin maar.. ojee, je bent vergeten je loden sieraden af te doen en je zinkt naar de 20 meter diepe bodem en je kunt niet meer terug. Blub blub

ik wens een betoog wat zichzelf schrijft morgenvroeg :D
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

organised chaos

#19
Morgenochtend als je je betoog schrijft gaat je pen vanzelf over het papier, je hoeft niet eens na te denken. Alleen, nadat het papier vol is houdt de pen niet op met schrijven, maar gaat gewoon door. Je tafel, je stoel, je kleren, de vloer, de muren, alles wordt volgeschreven, zelfs het plafond. Je kunt je betoog dus niet gewoon inleveren en je krijgt een 1.

Ik wens een nieuwe computer. :)

littlefanny

Morgen ben je op weg naar je werk/school/ander tijdverdrijf als er opeens een computer uit de lucht komt vallen, op je hoofd, je moet naar het ziekenhuis waar ze je aansluiten op een monitor, de computer die die monitor aandrijft zweeft plotseling omhoog en valt wéér op je hoofd, AUW

ik wens eeuwig beltegoed (dat klinkt fout!)
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Morgen valt er een opwaardeerkaart met eeuwig beltegoed door de brievenbus. De dag erna volgt helaas de eeuwig onafbetaalbare rekening!!!

Ik wens dat Tempesta's wens om niet zoveel huiswerk te hoeven doen in vervulling gaat (we zijn haar wens zomaar vergeten :o )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Tempesta op april 15, 2006, 06:41:57 AM
Ik hoorde dat iemand de 14000 posts wilde gaan halen, en las een uiterst goed voorstel om daar eens een leuk spelletje bij te verzinnen.


Dit heb je echt goed bedacht, Tempesta! Je droom van A Post-whore is een heel stuk dichterbij!!! Al op 30 april 2020 is het zover  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta

 :D

Ik wens dat ik veel sneller dan 2020 een A Post-Whore ben!! (wie gaat als eerste deze open deur intrappen  :schater:)

Knoddepropje

Vanaf de eerste de beste keer dat je nu iets post, kun je niet meer stoppen met posten. Je zit dus vast acher je pc en t enige wat je kunt doen is berichtjes posten net zo lang tot je er 14000 hebt.

Ik wens eh.... een nieuwe auto.

Tempesta

Tadaa: de volgende ochtend staat er een nieuwe auto voor Knoddepropjes deur. Helemaal blij gaat ze er een stukje mee rijden. Plots hoort ze sirenes: de politie! Gisteravond is er een auto uit de showroom verdwenen die verdacht veel lijkt op Knoddepropjes nieuwe auto. Ze wordt gearresteerd en veroordeeld voor autodiefstal en in de gevangenis gegooid.

Ik wens dat ik niet zo snel blauwe plekken krijg.

Viper

De dokter heeft voor jou de oplossing:

Een nieuwe inenting die het weefsel aanpast waardoor blauwe plekken en dergelijke  tot het verleden behoren.
Je gaat je prikje halen en alles blijkt te werken...

Hoor je een week later op het nieuws dat er reeds verschillende mensen huidziekte gekregen hebben van dat spul! Hun vel slaat geel uit met blauwe en rode plekken die regelmatig verkleuren.
Je panikeert en kijkt in de spiegel....ja hoor in je nek begint het gele op te komen!! :78:

Ik wens imuniteit voor de politie (geen verkeersboetes meer omdat ik weer iets te vlot reed)  :wave: :flic:  >:D


ThirdMagus

Poef! Je bent diplomaat, en dus imuun voor de politie. Je zit echter wel in mexico, waar je de eerste keer dat je naar de supermarkt loopt door een nogal snel loodje het loodje legt.

Ik wens dat ik C++ ken...

Stev

Je komt toevallig Sjef tegen op de snelweg. En wat blijkt? Hij weet alles van C++!!! Jullie spreken af en hij geeft jou drie maanden lang les. Daarna moet je een examen afleggen. Maar Bill Gates weigert jou een certificaat te geven.

Ik wens dat de ramen bij ons thuis eeuwig schoon blijven.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ThirdMagus

Je ramen zijn eeuwig schoon! De truc? Ze ontbreken.

Ik wens dat Bill Gates zich niet zou bemoeien met mijn C++ skillz!