Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verwens een wens

Gestart door Tempesta, april 15, 2006, 06:41:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Helemaal voor elkaar, van Bill Gates heb je geen last meer. Sterker nog, Bill is uit de tijdlijn gewist, waardoor computers nooit verder ontwikkeld werden, internet niet bestaat dus dit forum ook niet.

Ik wou dat ik niet naar huis hoefde aan het einde van het semester.

ChibiFirli

Je doet het erg slecht en moet je semester overdoen ;D


Ik wil meer tijd om te slapen :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

Citaat van: ChibiFirli op april 19, 2006, 01:09:46 PM
Je doet het erg slecht en moet je semester overdoen ;D

Dit is een wensvervulling en mislukking in een keer  :klap:

We heffen dit forum op. Je kan al om 9 uur 's avonds naar bed gaan. Maar je mist je vrienden zo erg dat je niet in slaap kan vallen en het wordt steeds erger en uiteindelijk slaap je helemaal niet meer.

Ik wil dat ik elke dag op tijd naar bed ga (wat origineel  :wave:)



Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Viper

Elke avond zal je steevast vermoeid raken en zo op tijd in je bed kruipen. Je zal je nooit nog na een uur of 10 kunnen wakkerhouden.
Je bent alle dagen fit en uitgerust tot je baas je op zijn kantoor roept.... Je moet kiezen: of om de week met de nachtploeg aan het werk, of ontslagen worden.... Je zal niet veel keuze hebben hé :banghead:

Ik wil elke dag in de zomer een grote ijscoupe met vers fruit en slagroom

Tempesta

21 juni komt de eerste ijscoupe, zo groot als een zwembad. 22 juni komt de volgende mega-ijscoupe. 23 juni komt er alweer een. Al je buren haten je als het eerste fruit begint te rotten. Het is tenslotte zomer, dus die boel gaat snel stinken.

Ik wens dat de bomen hier mooi groen blijven en niet hun blaadjes verliezen door de droogte.

Ereinion

Natuurlijk blijven ze groen. Maar er komen wel steeds nieuwe blaadjes bij. Dus het bladerdak wordt steeds dikker. Onder de bomen kan geen leven meer zijn. Maar geen zorgen, de mens is inventief en gaat in boomhutten leven en gedeeltelijk boven de bomen. Maar dan val jij uit de boomhut en raakt verstrikt in de bladeren. Omdat het er zoveel zijn kan niemand je vinden en uiteindelijk verhonger je.

Ik wens een handleiding bij mijn ruimteschip.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Je krijgt er een handleiding bij... in Japans ;D.


Ik wens een pauze-knop om ff tijd stil te zetten voor iedereen buiten mezelf :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

littlefanny

Je draait de knop om en POEF Alles staat stil, maarja, alles is letterlijk bevroren en je voeten bevriezen als je je beweeegt en je kunt de blaadjes van je boek niet meer omdraaien en je kunt alleen maar staan ook al ben je niet bevroren.
Ik wens dat ik mijn moeder niet mis hier in ROme
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Je moeder komt ook naar Rome toe om je gezelschap te houden, maaaar nu kun je niet meer al die kattekwaad uithalen die je wilde!

Ik wou dat ik Japans kon (nee, niet om Ereinions ruimteschiphandleiding te lezen)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Je kunt Japans. maar Ereinion ontvoert je zodat je de handleiding kunt vertalen. Maar de handleiding staat boordevol termen die je niet kent, omdat het ruimteschip technisch gezien de techniek die op aarde bekend is ver vooruit is. Dus zit je de rest van je leven vast op een kamertje waarvan alleen Ereinion het bestaan weet.

Ik wens heel veel  :cake: voor Jovi Hobbes, zodat ze niet verhongert in het kamertje.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

*** HELP ik ben ontvoerd!!! ***
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Jovi krijgt een levensvoorraad  :cake:. Virtuele taart welteverstaan.

Ik wens dat ik Marsmannetjes ga ontmoeten.

Knoddepropje

Jij gaat marsmannetjes ontmoeten.....Tijdens een invasie vd aarde :D Ze nemen iedereen gevangen, maar kiezen jou uit om hun ingewikkeldste experimenten op uit te voeren ;D

Ik wens de beste zwaardvechter ever te worden :D

ChibiFirli

Citaat van: Knoddepropje op april 22, 2006, 04:11:57 AM
Ik wens de beste zwaardvechter ever te worden :D
Alle betere zwaardvechters dan jou gaan dood aan een mysterieuze ziekte ;D.

Ik wens dat ik ietsje vroeger was gaan slapen, ik moet er morgen te vroeg uit :P.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Met een tijdmachine reis je terug in de tijd, zodat je eerder naar bed kunt. Maar je vergeet de wekker opnieuw te zetten, dus verslaap je je en mis je de afspraak.

Ik wens dat iemand Jovi Hobbes bevrijdt (en dat het daarbij horende onheil mij overkomt)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.