Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verwens een wens

Gestart door Tempesta, april 15, 2006, 06:41:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Jovi Hobbes jat ChibiFirli's tijdmachine en bouwt hem na terug in de tijd te zijn gereisd in een duplicator. Nu zijn er twee Jovi's, de ene wordt ontvoerd en de ander gaat haar redden. Vervolgens ontvoeren ze samen Ereinion, bouwen de duplicator weer terug om tot tijdmachine en sturen Ereinion terug naar de prehistorie  :wave:

Nu zijn er alleen twee versies van mij in mijn huis en heb ik eten en een bed te weinig!

Ik wens dat de tweede Jovi er niet meer is.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

*baalt dat ze toch niet heeft leren boogschieten*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

*** psst, misschien moet je Jovi2 vermoorden en dan wensen dat je kunt boogschieten ***
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Jovi-1 lijkt erg galant en laat Jovi-2 slapen in het bed. Terwijl Jovi-2 slaapt blijkt dat de plannen van Jovi-1 niet zo nobel waren; ze eet al het eten op. Er blijft niets voor Jovi-2 over en zij sterft. Maar de duplicator heeft niet alles precies gekopieerd. Sommige eigenschappen van Jovi Hobbes zijn gesplitst en met de dood van Jovi-2 verdwijnen deze eigenschappen van Jovi voorgoed en is er eigenlijk nog maar een halve Jovi Hobbes.

Ik wens dat ik kan boogschieten  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

*wil wel troosten maar zit in een andere tijd*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Ereinion kan nu boogschieten als de beste. Ze trekt daarmee de aandacht van Jovi_half, die wel eens wilt kijken hoe goed ze wel niet is. Jovi_half gaat terug in de tijd, naar de prehistorie, met de tijdmachine, op het moment dat Ereinion een pijl afschiet. Deze komt terecht in de tijdmachine, stelt 'm per ongeluk in op een paar seconden eerder, waardoor Ereinion zichzelf doodschiet en Jovi_half ergens gevangen in de tijd is.

Ik wens dat iemand verder vertelt wat er met Jovi_half gebeurt.

Jovi_Hobbes

Dat wens ik ook, nu ben ik én half, en zit ik ergens vast. Ach ja het had erger gekund, ik had Ereinion kunnen zijn dan was ik er nu niet eens half meer  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :rollol:

Ereinion wordt na haar dood de beschermengel van Jovi-Half. En de andere helft van Jovi (dus eigenlijk Jovi-2) wordt ook haar beschermengel. Er ontstaat een goede samenwerking en ze zorgen er voor dat iemand in de prehistorie een tijdmachine bouwt. Deze persoon heeft de baan van de pijl van Ereinion berekend en volgt deze naar de toekomst en pikt onderweg Jovi Half op. En omdat Jovi-2 nu een beschermengel is van Jovi-half is Jovi Hobbes ook weer heel.

Nu had ik dit eigenlijk in een vreemde taal moeten typen omdat het nu eenmaal verwens een wens is en ik nu alleen Tempesta's wens in vervulling laat gaan. Maar ik kan Jovi Hobbes natuurlijk niet in onzekerheid laten zitten. (En zij kan wel Japans, maar ik niet)

Ik wens dat ik puntoortjes heb; echte natuurlijk!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Daat is simpel, hier zijn ze al, maar helaas zitten je echte oren in de weg, dus je puntoren moeten nu daarboven komen. Je hebt nu dus vier oren, maar wel twee puntoren.

Ik wens dat er geen katten meer in mijn tuintje poepen
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :D Nu ben ik een beschermengel die heel goed kan luisteren  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Wat heeft Tempesta toch allemaal overhoop gehaald, dit spelletje is echt melig  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Viper

Komt er op een dag zo'n duitser aan bij jou thuis. één van je vriendinnen had voor jou blijkbaar een prachtexemplaar uitgekozen op http://www.treib-stoff.com/rentagerman/info.htm.

Dus hij komt aan met zen vette audi 80 uit 1992 en rent recht naar je tuin toe. Hij mompelt dat je toch eens iets aan die verdamse katten moest doen. Hij trekt zen legerlaarzen aan en stapt gretig door je tuin.
Elke kat die zich zet om te poepen schopt hij vakkundig over het muurtje tot bij de buren. Hij gaat zo nog enkele dagen door en na een tijdje hebben alle katten uit de buurt echt een grote schrik. Z lopen allemaal in een grote boog rondom je tuin.

Ondertussen is die duitser al lang weer weg, en komen katten niet meer in je buurt. Maar je hele huis zit nu wel vol muizen die op de gekste plaatsen kruipen!


Ik wens dat ik onweerstaanbaar ben voor alle knappe vrouwen.