Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verwens een wens

Gestart door Tempesta, april 15, 2006, 06:41:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Oké. Je zet één stap buiten de deur en wordt bedolven onder al deze mooie vrouwen. Snel vlucht je weer naar binnen. Zo'n overmacht aan vrouwen maakt je zo bang dat je nooit meer je huis uit durft.

Ik wens een luchtkasteel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Poef!
Jij hebt een luchtkasteel :D Maar eh, je kunt er niet in, want t is van lucht, en je zakt er dus doorheen als je er in wilt.

ik wens dat dagen voortaan 48 uur duren.

Ereinion

*wilde iets posten*
*maar raakte zelf verstrikt in de tijd*
*geeft deze beurt over aan iemand anders*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Oké, de dagen duren voortaan 48 uur, maar nu hebben we vier keer per dag dezelfde tijden: het is vier keer 12 uur, het is vier keer 1 uur etc. Niemand weet meer wanneer ze nou wat moeten doen. Iedereen verschijnt op de verkeerde tijden op zijn werk en alles loopt in het honderd. Daarbij komt dat de nachten veel langer duren en iedereen automatisch overschakelt op een 25-uurs ritme. Nu is er helemaal complete chaos en uitiendelijk vernietigt de mensheid zichzelf  :o

Ik wens dat Knoddepropje deze gevaarlijke wens ongedaan maakt  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Ze maakt de wens ongedaan, maar nog erger, nu doe ik er één ;D.

Ik wens dat het zonnig is als ik wakker ben ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

de aarde begint al te verschroeien van de zon als je wakker word. Hij houdt niet meer op met schijnen, waardoor onze aarde verschroeit. Binnen 1 week zal alles uitgedroogd zijn :-\

Ik wens een helicopter :D

Ereinion

Je zit in je eigen helicopter. Dan daagt iemand je uit tot een potje zwaardvechten. Je heft je zwaard.... Kling! Je zwaard raakt de rotorbladen. Gelukkig, je zwaard is niet stuk of beschadigt. Want je had het zwaard net laten slijpen en nu is het zo scherp dat de rotorbladen zijn doorgehakt. HELP!!!!

Ik wens te kunnen zweven. (Dan kan ik misschien toch gebruik maken van mijn luchtkasteel)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Je bent zo licht als een veertje en gaat vrolijk zwevend door het leven. Dit geeft alleen veel problemen als je binnenshuis bent want je blijft je hoofd maar stoten tegen dat verdraaide plafond. Van al dat stoten krijg je letterlijk een punthoofd (pas goed bij je oortjes  ;D )

Ik wens een teleporter waarmee ik binnen een minuut op mijn werk kan zijn en me dus een hele hoop reistijd bespaar
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Een week later word je ontslagen, en zit je met een nu overbodige teleporter die je alleen maar naar je vorige werkplek kan teleporteren.

Ik wens dat ik vleugels heb.

Knoddepropje

morgen word je wakker met enorme vleugels ;D
Nadeel, je hebt geen 1 t-shirt wat nog past, en deuren worden ineens ook heel lastig door heen te lopen :D

ik wens een kledingkast vol leuke middeleeuwse kleren en spullen :)

Tempesta

Tadaa, je hebt een kast vol! De reden daarvoor: je zit nu in de middeleeuwen! Jammer genoeg mogen vrouwen niet zwaardvechten in die tijd.

Ik wens dat ik telekinetisch ben.

Ereinion

* denkt aan het kuisheidsgordel  ;)*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Je bent telekinetisch geworden :D Alleen, je hebt niks onder controle, waardoor alles wat je ziet spontaan de lucht in gaat en levensgevaarlijk word voor alles en iedereen in je buurt, inclusief jezelf ;D gevolg: je moet de rest van je leven in een isoleercel doorbrengen met van die matrassenmuren....

Ik wens het eeuwige leven

Tempesta

En daar zweeft Knoddepropje rond, eenzaam in de ruimte. De aarde is namelijk allang vergaan!

Ik wens dat ik een mooie mobiele telefoon heb.

littlefanny

je krijgt die van mij, maar mijn vrienden bellen jou zó plat en zijn zo boos dat ik niet meer bereikbaar ben dan ze en masse naar jouw huis komen en de mobiel terugjatten en je mee uit nemen! (dat is dus slecht :D)
ik wens dat vanavond uitgaan met 2 verschillende vriendengroepen goed gaat..... wietrokers tegenover kakkers:D feestje!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!