Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verwens een wens

Gestart door Tempesta, april 15, 2006, 06:41:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

En ging het goed?

Had natuurlijk gekund:
Je had net besloten te stoppen met wiet, maar tijdens het uitgaan besluiten de kakkers ook een jointje op te steken. tussen je vrienden gaat het dus heel goed, maar jij bent de enige die niet mee kan genieten, maar doet je uiterste best om alles in goede banen te leiden. Je vrienden richten veel schade aan en jij wordt de volgende dag door je kakker-vrienden verantwoordelijk gehouden, omdat je ze bij elkaar hebt gebracht. Dat wordt de rest van je leven de schulden afbetalen voor de schade.

Ik wens haar tot op mijn kont.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

je haar groeit tot op je kont, maar niet helemaal gepland:  je hele rug en kont zijn begroeid met haar, wat net zo lang word als dat op je hoofd ;D

ik wens....eh.....dat ik een mooie tuin vol bloemen heb...

Tempesta

De meest prachtige bloemen groeien de volgende ochtend in je tuin. Je vraagt je af: waar zit het addertje onder het gras? Maar niets gaat fout, de paar weken erna. Totdat het volle maan wordt. Alle bloemen gaan plotseling stinken naar rottende eieren. De lucht trekt in het gras, de bomen, je kleren, zelfs je huis. Na een week is de stank eindelijk verdwenen. Je probeert de bloemen te verwijderen uit je tuin maar het is net onkruid: ze blijven opkomen. De volgende volle maan is het weer raak. De volle maan daarna ook....

Ik wens dat de hele wereld aseksueel is!

Ereinion

De hele wereld is aseksueel. Om te zorgen dat de mensheid niet uitsterft, wordt verplicht dat iedereen seks moet hebben waaruit minimaal één kind voortkomt. Er worden erge straffen uitgedeeld aan degene die zich niet aan deze plicht houdt.

Ik wens zelfreinigende kleding.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Je krijgt zelfreinigende kleren. Ze voelen zelf aan wanneer ze vuil zijn en dus gewassen moeten worden. Dan trouwt iemand van je beste vrienden. Je bent uitgenodigd op het trouwfeest, meer nog, je mag de getuige zijn! Je hebt een prachtig mooie jurk aan. De trouwmis is schitterend en jullie gaan met zen allen naar de feestzaal. De tijd is gekomen dat de getuige een speech afsteekt. Je staat recht, neemt je glas op en tikt er tegen met een lepeltje. Dan gebeurt het echter... Alle blikken zijn op jou gericht en je bent een beetje zenuwachtig. Je wilt het glas neerzetten en het lepeltje nog even in je handen houden zodat je iets hebt om mee te prutsen. Je vergist je echter, legt het lepeltje op tafel en giet het glas rode wijn over je prachtige kleed. Je jurk voelt onmiddellijk aan dat het gewassen moet worden, wringt zich van jou lichaam en begint zichzelf te wassen. Je staat in je ondergoed voor een zaal van 300 man die allemaal hun ogen op jou gericht hebben...

Ik wens dat alle mensen te vertrouwen zijn.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Je wordt wakker als Jim Carrey en zit vast in de film Liar Liar!!!

Ik wens een tweede paar armen zodat ik meer dingen tegelijk kan doen
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nu moet je altijd halfnaakt over straat, omdat de bovenkleding niet geschikt is voor 4 armen.

Ik wens een webcam zodat ik jullie in 'levende' lijve kan zien. En dus ook webcams voor jullie als jullie ze niet hebben.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

**Ereinion** ik doe niet aan wiet, mijn vrienden wel maar ik raak het met geen vinger aan, no way, tging wel oké, ben maar vroeg weggegaan

Iedereen heeft webcams maar het zijn aseksuele webcams, die dus een disfunctie vertonen zodra er iets in de trant van seks naar voren komt (eigenlijk zijn het anitseksuele webcams). We kunnen dus niet fatsoenlijk met elkaar over het onderwerp praten en het is allemaal voor niets
ik wens permanent onthaarde benen en oksels
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

[oftopic] Littlefanny, zo bedoelde ik het eigenlijk ook niet. Tenminste niet dat je het in de echte wereld zou doen, alleen even in mijn wensvervulling, en dat dus eigenlijk ook niet meer ;). Ik doe er zelf trouwens ook niet aan.[/oftopic]
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.