Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel bij encyclopedia dramatica

Gestart door AceVentura, november 07, 2010, 09:45:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Onzin opschrijven is aan mij wel besteed :) Alleen met m'n afstuderen een aantal jaren terug had ik daar niet zo veel aan :)

Dat van de NVSH kon ik gewoon niet laten. Ik had er eerst nog meer referenties in zitten naar leden hier op het forum maar die heb ik er maar uit gelaten, dan wordt het te persoonlijk. Om scheve gezichten te voorkomen: Die uitspraak heeft de NVSH zelf niet gedaan, maar is mijn interpretatie van hun reacties. Eigenlijk is het dus net zoals de rest: Onzin :)

Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die het grappig vind :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ik vind het ook wel aardig gelukt. Wel meer Cake nodig in het artikel though. :P
Btw; misschien zijn de d's in betekend en ontwikkeld niet zo'n lekkere binnenkomer. ;)

Dutchamoeba

Aseksuelen zijn niet goed in Nederlands? Zou slecht geschreven Nederlands een symptoom van aseksualiteit kunnen zijn? ;D

AceVentura

Als het aan mij zou liggen zou het niet alleen een symptoom maar ook een voorwaarde zijn :) Ik heb zelfs tijden gehad dat m'n nederlands slechter was dan m'n engels :)
De spellingscheck keurt ontwikkeld ook gewoon goed, dan valt zo'n fout bij mij echt niet op :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

"hij/zij/het loopt", dus "dit ontwikkelt".

AceVentura

Die manier gebruik ik inderdaad vaak, maar bij deze woorden had ik nog nooit beseft dat ze in beide vormen goed door de spellingscheck heen kwamen :) Meestal probeer ik dat soort woorden dan gewoon te vermijden :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Dan krijg je wel teksten met gaten hoor  :D

Zolang je het tekstverwerkingsprogramma Word niet met dt gaat schrijven ben je nog lang niet de slechtste dt-speller die ik ken.

Citaat van: Drisos op november 12, 2010, 12:49:22 AM
Wel meer Cake nodig in het artikel though. :P

Ja, meer  :cake: !

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Voor de meeste woorden zijn wel alternatieven te vinden hoor :) Daar word je vanzelf creatief in :) Het programma word gebruik ik niet, dus in die context zal je dat woord niet snel terug zien komen :)
* AceVentura gaat kijken hoe hij meer  :cake: in het artikel kan krijgen
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Misschien kun je iets kwijt bij hoe aseksualiteit ontstaat. Van pannenkoeken bakken schijnen jongens homoseksueel te worden volgens sommige minder intelligente mensen, dus aseksualiteit wordt vast veroorzaakt door taart bakken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Zeggen ze dat echt over pannenkoeken bakken ?  :o

Ik heb vroeger nooit taart gebakken, dus voor mij klopt het niet ... alleen dat al maakt het natuurlijk uitermate geschikt voor dit verhaal  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Ik ben blij dat jullie inzien dat de spellingschecker niet alle fouten uit een tekst kan halen. Ik bied voor mijn werk ook correcties van teksten aan, en dan krijg ik te horen dat ik erg veel geld vraag voor niets. De spellingschecker haalt immers alle fouten al uit een tekst, dus dan zou ik geld verdienen met het doen van helemaal niets!

Jovi_Hobbes

Irritant is dat hè? Maar dat is een beetje de vloek van werkzaam zijn op taalgebied. De mensen die je hulp het hardst nodig hebben zijn degenen die het minst gevoel voor taal hebben en dus ook het minst oog hebben voor hoe je de tekst hebt verbeterd.

Citaat van: AceVentura op november 12, 2010, 08:50:16 PM
Zeggen ze dat echt over pannenkoeken bakken ?  :o

Ik heb vroeger nooit taart gebakken, dus voor mij klopt het niet ... alleen dat al maakt het natuurlijk uitermate geschikt voor dit verhaal  ;D

Er zijn ongeïnformeerde mensen die echt denken dat er een verband is tussen pannenkoeken bakken en homoseksualiteit. Dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die vinden dat je jongetjes geen huishoudelijke karweitjes moet laten doen als afwassen omdat dat slecht is voor hun ontwikkeling  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?