Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel weekblad Vriendin

Gestart door HeleneS, november 15, 2010, 02:16:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HeleneS

Hallo allemaal,

Ik ben journaliste voor het tijdschrift Vriendin en ik ben voor een artikel op zoek naar vrouwen die geen tot weinig zin in seks hebben, en hierover willen vertellen. Je mag je verhaal anoniem doen, indien gewenst. Ik ben bij voorkeur op zoek naar vrouwen tussen de 18 en 45 jaar.

Wil je hieraan meewerken?

UPDATE:
INMIDDELS HEB IK VOLDOENDE PERSONEN GEVONDEN VOOR DIT ARTIKEL, DANK VOOR ALLE REACTIES!

pinky

Heey, leuk initiatief. We hebben veel leden die niet posten, maar wellicht wel interesse hebben. Ereinion is één van de admins van deze site en kan voor je een bericht rondsturen naar alle leden. Dan weet je ook zeker dat iedereen je oproep heeft gezien.

Helaas val ik niet binnen je doelgroep, maar hopelijk vind je snel mensen die dat wel doen! Succes met het artikel! Ooh, en laat je even weten in welke vriendin het artikel komt te staan?

Ereinion

Je bent me voor, Pinky.

Maar inderdaad, ik wil met alle plezier een nieuwsbrief versturen naar alle leden. Laat maar weten of je dat wat lijkt!


:taart3:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

HeleneS

Als je dat zou willen doen, Ereinion, heel graag! Alvast bedankt!
En ik zal nog laten weten in welk nummer van Vriendin het artikel verschijnt.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Ik wil wel meewerken, maar alleen anoniem. Helene, stuur me maar een PM...

Ienepien

Citaat van: Ereinion op november 16, 2010, 02:14:02 PM
Gedaan!

Hoe selecteer jij dat? Kan je de leden die boven de leeftijd zit eruit filteren?
En de mannen ook?? :-\

Mannetje

Jij hebt dus geen bericht gehad? Dan heb jij in je profiel aangegeven dat je geen nieuwsbrieven wilt ontvangen!

Fricai

Ik ontvang gelukkig wel vaak berichten of ik in een vrouwenblad wil staan. :P ;D

Ienepien


Dutchamoeba

Niet zo lang geleden was er op deze site nog een oproepje voor een interview. Ik had me aangemeld, maar heb nooit een berichtje terug mogen ontvangen. Of de journaliste had al iemand anders (aseksuelen staan in de rij voor interviews), of er werd besloten om het onderwerp maar te laten varen...

Ienepien

Tja, behoorlijk aso eigenlijk, als je er over nadenkt. :-\
Ze 'horen' toch te weten, dat je met een onderwerp als dit nogal terughoudend bent? :)

Dutchamoeba

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het bovendien ook een kwestie van fatsoen dat je even een mailtje terugstuurt, al gaat het interview niet door. Het is wel zo netjes om degene die de moeite heeft genomen te reageren daar in ieder geval voor te bedanken...

Dutchamoeba

Of dit interview doorgaat is ook nog maar zeer de vraag...

Ereinion

Hoezo?

Citaat van: Ienepien op november 16, 2010, 10:58:45 PM
Citaat van: Ereinion op november 16, 2010, 02:14:02 PM
Gedaan!

Hoe selecteer jij dat? Kan je de leden die boven de leeftijd zit eruit filteren?
En de mannen ook?? :-\

Ik zou het handmatig kunnen selecteren, maar ik weet van de meeste leden niet eens of ze man of vrouw zijn en hoe oud, aseksueel of niet, enzovoort. Dat zou ook veel te veel tijd kosten. Dus ik stuur de nieuwsbrief naar alle leden die de nieuwsbrief willen ontvangen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.