Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn lieve man

Gestart door phoebe, november 21, 2010, 10:36:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Dat wordt dus echt geen EK voor jou (Eenzame Kerst). Geniet ervan! :cheerleader:

pinky

Wat fijn zeg dat alles zo de goede kant op gaat! Ik ben heel erg blij voor je!  :grouphug:

Mannetje

Leuk nieuws om te horen dat het kerstfeest wat gepland was doorgaat!

Jovi_Hobbes

Wat een leuke plannen en al je gasten zijn van de situatie op de hoogte, dus die vinden het vast geen enkel probleem om een beetje mee te helpen. Dat is trouwens vaak juist heel gezellig, dan hoeft er niet een iemand de hele dag in de keuken te staan waardoor die persoon alles mist.
Alvast heel veel plezier met z'n allen  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phoebe

Zo, even een update.

Het gaat bijzonder goed. We hebben ontzettend fijne kerst en oud&nieuw dagen gehad. Zelfs vrij uitgebreid
gekookt. Een engels kerstdiner. (kalkoen met zoete gehaktvulling, spicy squash, roast potatoes, pigs in blankets,
cranberrysaus, roast potatoes, cream corn, mashed veg, spruitjes met kastagnes en bacon, wortels met limoenboter, broccoli
met thijm, sugar snaps met limoenboter en als toe christmas pudding met custard vla). Allemaal van Jamie Oliver (vandaar
de engelse termen vind het lastig te vertalen zodat net nog lekker blijft klinken. Pittige pompoen klinkt gewoon niet zo  :D).
Ik denk dat we er ook met 20 man van hadden kunnen eten  ;D.

En, vorige week is mijn man weer gaan werken (we hebben een eigen bedrijf en werken bij dezelfde klant).

Hij beweegt al veel makkelijker en sinds vandaag mag hij weer autorijden. Gaat nog wel lastig, want sturen doet nog
een beetje zeer, maar zijn hart doet het prima (ik klop het even af :-)).

We kijken er nu op terug en grappen er zelfs over. ("hou toch je klep", dat soort dingen :-)).

Jullie hebben me de periode erg geholpen. Gelukkig had ik ook voldoende mensen om me heen, maar
het is toch anders als ik 's avonds alleen even een update op dit forum kon doen. Dan kon ik echt vanuit
mijn hart praten en hoef me niet zo zorgen te maken over de gevolgen.
Vriendinnen van mij kennen mijn man ook goed, dus dan hou je rekening met hun gevoelens. Op dit forum
kan ik dan toch meer vrijuit praten en om het op te schrijven helpt gewoon.

Groet,
Phoebe.

Ienepien

Fijn, dat wij mochten fungeren als uitlaatklep. :cheerleader:

Heerlijk, dat alles nu weer ongeveer op de rails staat, en dat het 'normale' leven weer zijn gangetje gaat. :)

Ereinion

Ja, wat fijn dat wij die rol op ons mochten nemen.  :klap:

En natuurlijk super dat het alweer zo goed gaat.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Citaat van: Ienepien op januari 10, 2011, 03:04:36 PM
Fijn, dat wij mochten fungeren als uitlaatklep.

Haha, uitlaatKLEP....

Maar ja, fijn dat we er voor je konden zijn en super dat het zo goed gaat allemaal!  :klap:

Dutchamoeba

Hier sluit ik mij helemaal bij aan! :klap:

Jovi_Hobbes

Leuk dat je ons nog steeds op de hoogte houdt Phoebe en fijn om te lezen dat je toch iets aan onze digitale aandacht hebt gehad.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?