Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Terug en vooruit kijken

Gestart door AceVentura, december 24, 2010, 01:08:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Zo aan het einde van het jaar kom je er bijna niet omheen: Terugblikken, voorspellingen, jaaroverzichten, noem maar op.
Omdat er daar nog niet genoeg van zijn dacht ik: Waarom niet op het forum ook gezellig meedoen ? :)

Wat zijn voor jou de belangrijkste gebeurtenissen hier op het forum en/of voor jou persoonlijk ? Wat denk je dat komend jaar gaat brengen ?

Voor mij persoonlijk is de ontdekking van AVEN denk ik het belangrijkste geweest wat me afgelopen jaar is overkomen, voor het forum algemeen is denk ik de (onverwacht?) grote bijeenkomst in Blijdorp wel een hoogtepunt geweest.
Kijk ik in m'n glazen bol, dan zie ik ..... dat ik hem eerst even moet afstoffen, momentje ....
Zo, nog een poging ... Als ik in m'n glazen kijk, zie ik toch wel een bijzonder jaar ivm. het 10 jarig bestaan van AVEN, maar het plekje in de glazen bol waar staat wat er gaat gebeuren blijft wat mistig. Volgens mij zie ik weer een ontmoeting met een groot deel van de leden.

Wie volgt ?

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Voor mij persoonlijk? Ehhhhhhhhhhhhh, dat zijn nogal heftige dingen geweest.

Voor het eerst van mijn leven in een ziekenhuis gelegen en geopereerd. (tot 3x aan toe)

De erkenning van mijn tweelingziel, dat het IS zo het IS!
Die laatste is denk ik wel de belangrijkste gebeurtenis uit mijn leven geweest. :cheerleader:

En vanwege dit forum? Dat ik me er al meer van ga afzonderen. Ik kijk nog wel vaak, maar posten is niet meer zo erg van toepassing, behalve op onzin-dingen. ;D

Sismo

Het afgelopen jaar....
Positief: ik heb voor het eerst een paar keer met mezelf gevreeën  ;), mijn reis naar Indonesië, lange periodes in the "UP" geweest, de band met enkele collega's die sterk is geworden.
Minder positief: de uitzaaiingen van mijn zus en de ziekte van een lieve collega.
Ik vergeet vast dingen, vul ik nog wel aan!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Mijn diploma was natuurlijk een zeer positief puntje van dit jaar, maar voor de rest kijk ik vooral vooruit. 2011 mag wat mij betreft wel iets vrolijker worden dan de afgelopen twee jaar.
Wat het forum betreft hoop ik natuurlijk op meer van zulke leuke bijeenkomsten als afgelopen oktober. Laten we allemaal als goed voornemen nemen om onze schimmige bijeenkomstplannen wat helderder te maken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Citaat van: Ienepien op december 24, 2010, 01:16:22 PM
De erkenning van mijn tweelingziel, dat het IS zo het IS!
Die laatste is denk ik wel de belangrijkste gebeurtenis uit mijn leven geweest. :cheerleader:
Wat leuk dat je er nu open over bent  :)

Mannetje

Ik ben enorm persoonlijk gegroeid en zo heel veel over me eigen geleerd. Dit met name doordat ik enorme hoogtepunten maar ook helaas enorme dieptepunten heb meegemaakt.

Vandaag heb ik even in de glazen bol mogen kijken. Wat ik zag heeft me enorm ontroerd en had tranen in mijn ogen (van geluk). Samengevat: het komt helemaal goed, in wat voor vorm dan ook.

Komend jaar gaat me ieder geval nog meer persoonlijke groei/ontwikkeling brengen. En als er nog meer komt, laat ik dat lekker op mij af komen. Er zullen helaas ook enorme dieptepunten bij komen kijken.

Het forum. Qua persoonlijke ontwikkeling draagt deze weinig meer bij. Een belangrijke reden dat ik er nog ben, is het mogen helpen van mensen, en dan kunnen genieten dat ze vooruit komen door je tips.


Fricai

Afgelopen jaar relatief weinig nieuwe registraties. (Wel redelijk wat berichten :P)
Maar nog steeds tientallen per maand... ??? Verbaast me, zo veel. Durven die nu allemaal niet te posten of wat? Waarom registreren ze uberhaupt?  ???


Ienepien

O, als je ze bekijkt, blijken ze vaak andere doelen te hebben.
Zo zag ik een ooglidliftpromotor van de week. ;D

Fricai

Vraag me ook wel af hoe effectief SMF is in het voorkomen dat bots registreren. :P

Ereinion

Wat maakt het toch uit of ze zich registreren.  ::) Ik kan me ook genoeg redenen verzinnen waarom aseksuelen zich willen registreren, maar verder niets willen posten. Maar goed, daar hebben we het al wel vaker over gehad.

Hoogtepunten: Natuurlijk mijn tweede en derde boek en alles wat daar mee samen hangt. Dat je beseft dat je fans hebt en tussen de grote namen wordt genoemd. Dat er een lezersreview in de Flow staat.
Ook een hoogtepunt is dat mijn vriend en ik nog steeds veel leren en onze relatie nog sterker wordt.

Dieptepunten: Ik heb geen echte dieptepunten. Natuurlijk zijn er wel dingetjes die eens wat minder gaan, maar dat vind ik geen echte dieptepunten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Citaat van: Drisos op december 25, 2010, 12:53:19 AM
Vraag me ook wel af hoe effectief SMF is in het voorkomen dat bots registreren. :P
Dat zou het inderdaad ook kunnen zijn, aan de andere kant: Als het bots zijn zou je verwachten dat ze spam posts maken, en dat doen ze ook niet.
Maar ach, het klinkt natuurlijk wel leuk "We hebben al meer dan 6100 leden !" :)

Citeer
Wat maakt het toch uit of ze zich registreren.
Het enige wat ze dan extra kunnen is de ledenlijst in zien en daar eventueel email adressen vandaan halen voor spam. Op het adres wat ik hier gebruik (speciaal voor hier aangemaakt) heb ik echter nog nooit spam ontvangen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien


pinky

Afgelopen jaar was voor mij eentje vol met dieptepunten. Het niet kunnen vinden van een baan, door collega's en leidinggevende weggewerkt worden, weinig financiele middelen hebben om de dingen te doen die ik echt leuk vind, het verbreken van een langdurige relatie en er daarmee ook achter te komen hoe erg ik me heb vergist in hem.

Maar daar heb ik ook een boel van geleerd. Ik kan omgaan met weinig geld (en niet in de schulden komen! Woehoe!), ik heb al die tijd toch gewerkt in plaats van een uitkering te trekken. Ik heb de relatie verbroken, omdat het niet goed voor mezelf was. Ik heb erkend dat ik een eetprobleem heb en ben in therapie gegaan. Er is zoveel gebeurd. En voor nu zie ik dat allemaal niet als dingen die me gelukkig hebben gemaakt, maar wel als dingen die mijn ontwikkeling vooruit helpen en me uiteindelijk naar geluk zullen brengen. Ik ben erachter gekomen dat ik sterker ben dan ik denk... juist door mijn zwakheden te tonen en langzaamaan te gaan accepteren. Ik denk daarom dat komend jaar ook een moeilijk jaar voor me zal worden. Eentje waarin ik veel zal leren en die me daarmee ook veel goede dingen zal gaan brengen. Omdat ik eindelijk voor mezelf ga leren kiezen, in plaats van voor een ander.

Sismo

Lieve Pinky, het was een enorm moeilijk jaar voor je, maar je hebt ook heel veel geleerd en dat mag je best zien als iets positiefs! Je bent sterker geworden en hebt belangrijke knopen doorgehakt. Voor jezelf gekozen! Eigenlijk een topjaar dus! (ook al snap ik wel dat je dat zelf even niet zo ziet.... :knuffel:)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

En een super goede start voor het nieuwe jaar natuurlijk  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?