Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Terug en vooruit kijken

Gestart door AceVentura, december 24, 2010, 01:08:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Ik zou zeggen: "Break a leg!"  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


Dutchamoeba


Ereinion

 :D

Ik heb ze goed laten schrikken. Iemand vroeg nog in de pauze of ik vandaag voor de les kwam of moest spelen. Ik heb heel schijnheilig gezegd dat ik voor de les kwam.  :ange: Maar ik had al voor aanvang iets in mijn legging gestopt waardoor mijn been dikker was. Rokje erover en niemand ziet het. Dus ik kon op ieder gewenst moment gaan liggen.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Je bent dan ook zeer zeker geen  :ange:, eerder een >:D

pinky

En, hoe reageerden ze toen je dat deed?

Ereinion

Ze dachten eerst dat ik echt was gestruikeld. Maar ze beseften al snel dat het spel was. Toevallig ging de vrouw waar ik in de pauze mee praatte me helpen, dus ik moest wel mijn best doen om mijn lachen in te houden. Vooral toen de instructeur vroeg of toevallig één van mijn benen dikker was. Zij heel verbaasd: 'Nee, heeft ze er wat ingestopt dan? Nee, dat kan toch niet? Ik heb de hele tijd met haar staan praten.'
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :D  Jou vertrouwen ze de volgende keer niet meer!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, dat is het nadeel. Stel dat ik een keer echt wat zal krijgen. Gelukkig weet de instructeur altijd wat ik ga doen, dus als er iets onverwachts gebeurt, moet hij toch weten dat het echt is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Wel humor!

Zo had mijn moeder een keer midden in de les dat er iemand binnen kwam rennen, hevig bloedend en dat alle EHBO cursisten verbaasd zaten te kijken naar deze bloedende vrouw. De instructeur moest toen zeggen, ja jongens, jullie zijn EHBO-ers. Kunnen jullie deze vrouw misschien helpen? (was trouwens ook nep, achteraf gezien dus, maar wel grappig dat niemand in eerste instantie had bedacht om deze vrouw even te gaan helpen, haha)

Ereinion

Altijd eerst afwachten of een ander wat doet.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Jovi_Hobbes

Ik wou al reageren dat het voor EHBO'ers in zulke gevallen toch niet uit moet maken of het echt is of nep. Als het nep is moet je reageren omdat het bij de les hoort als het echt is kom je er vanzelf achter.

Het doet me wel denken aan de basisschool. Toen kregen we in het kader van jeugd-EHBO ook Lotusslachtoffers op bezoek, alleen was van te voren afgesproken wie er aan de beurt waren om wat te doen. Die twee kinderen stonden dus al klaar maar het slachtoffer rende natuurlijk op een aantal andere kinderen af die in paniek naar de twee uitverkorenen gingen wijzen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.