Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ledenaantal

Gestart door Ereinion, januari 06, 2011, 02:29:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Misschien is het sommigen van jullie al opgevallen, ons ledenaantal slinkt langzaam. Dit komt doordat Ace druk bezig is om alle leden die nooit hun account hebben geactiveerd, te verwijderen. In dit geval gaat het om zo'n 5000 leden.

Als dit werk gedaan is, zullen we dit regelmatig bijhouden, zodat ons ledenaantal ook overeenkomt met het aantal geactiveerde leden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Dat geeft inderdaad een veel relistischer beeld. Het valt mij ook op dat nieuwe leden vaak niets gepost blijken te hebben als je op hun profiel kijkt...

Ereinion

Dat kan in principe nog steeds voorkomen. Als leden wel hun account activeren, maar vervolgens niets posten, komen wij er niet aan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

 :bloos:

We hebben nu weer meer topics dan leden, dat lijkt me een gezondere verhouding dan andersom :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Wat een werk om die allemaal te verwijderen zeg! Pfoei! Maar wel goed dat het gedaan wordt! Ace, bedankt! Echt tof!

En ik weet niet wat er verder allemaal is gezegd, maar ik vind dit zo een juiste beslissing. We zijn tenslotte een open forum en geen besloten clubje...

AceVentura

Hoewel ik de uitvoering heb gedaan hebben de andere admins ook meegedacht over alle haken en ogen die aan deze actie vast zaten, dus bij deze schuif ik ook graag een deel van de credits naar hun door :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Altijd bescheiden! ;)

Maar iedereen bedankt in ieder geval! Jullie hebben een lekker stuk  :taart1: verdient!

Mannetje

En....... weg was Pinky  :o
Zonder één woord van afscheid. Of hebben de admin's haar nog gesproken?
Wie heeft haar fanclub verwijderd? Dat kan toch alleen degene die dat geopend heeft? Ik wilde daar wat neerzetten. Weg , foetsie  :o

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Ze heeft de admins inderdaad via PM ingelicht, omdat dat PM was vind ik dat ik hier verder niet op de inhoud daarvan in kan gaan. Ze heeft zelf haar account verwijderd en ons gevraagd haar daarbij te helpen.  :'(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Ze verwacht trouwens wel dat ze terug zal komen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.