Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

femistyle praat opnieuw over aseksualiteit

Gestart door myra, april 16, 2006, 12:45:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Ereinion

 :klap: Er wordt zelfs een link gegeven naar ons forum!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

De algemene consensus is tweevoud: ene helft van de posters vindt het maar raar, de andere helft vindt dat mensen in een relatie het vooral zelf moeten weten of staan er zelfs accepterend tegenover.  :klap:.

ChibiFirli

ik vraag me af hoe jullie alles zo altijd vinden :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

ik neus rond op verschillende forums, en kijk of ik toevallig geen onderwerpen over aseksualiteit ontdek.

En ik google 'aseksueel' af en toe zo eens...

Ereinion

Ik ga niet meer zo snel naar andere fora maar google gebruik ik ook!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik vind het wel een goeie discussie, mooi gevonden Myra!  :klap:
Het enige waar ik me altijd over blijf verbazen is dat mensen liefde en seks gelijk stellen. Het komt vast door mijn "andere" blik op de wereld, maar ik heb seks nooit gezien als de ultieme uiting van liefde. Dat heeft toch veel meer met lust en lichamelijke verlangens te maken dan met houden van?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 17, 2006, 10:42:59 AM
Ik vind het wel een goeie discussie, mooi gevonden Myra!  :klap:
Het enige waar ik me altijd over blijf verbazen is dat mensen liefde en seks gelijk stellen. Het komt vast door mijn "andere" blik op de wereld, maar ik heb seks nooit gezien als de ultieme uiting van liefde. Dat heeft toch veel meer met lust en lichamelijke verlangens te maken dan met houden van?
Ik ben het helemaal met je eens Jovi. Het verwondert me ook elke keer dat mensen graag  zien gelijk stellen aan iemand lichamelijk aantrekkelijk vinden.

Het komt mij echt zo oppervlakkig over.  Als het op die manier moet, word ik liever niet 'graaggezien'  ::)

Jovi_Hobbes

Maar je bent hier wel een graaggeziene bezoeker hoor Myra  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?