Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oud topic op Fok forum

Gestart door organised chaos, april 17, 2006, 09:41:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

organised chaos

Ik was even aan het googlen, en kwam het volgende topic tegen op het Fok forum ('t is wel een oud topic uit 2004 trouwens):

Eén procent van de wereldbevolking is aseksueel

Jovi_Hobbes

Goed gevonden! En ik moet zeggen dat het best een zinnige discussie is die daar is ontstaan. Zo kan het dus ook  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

myra

" Seks is geen voorwaarde voor een liefdesrelatie. Het maakt er wel vaak deel van uit, maar het is geen voorwaarde. En een liefdesrelatie wordt niet ineens een vriendschap als de seks wegvalt (bijvoorbeeld omdat iemand in een rolstoel terechtkomt en niet meer in staat is tot seks). Helaas vinden de meeste mensen seks wel zó belangrijk dat ze een relatie opgeven als de seks wegvalt."

geweldige reactie  :klap:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

\o/
\o/
\o/

(het stellen juichende mannetjes voor ;D)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Wow, wat een diepe discussie is daar ontstaan  :o.

ThirdMagus

#9
Heel mooi topic ja.

Ik heb de test die in het topic waarnaar binnen het eerste topic naar verwijst word verwijst word gedaan... http://quizilla.com/users/Ruri-chan/quizzes/What%20is%20your%20sexual%20orientation%3F/ dus...

Knoddepropje

ik had zomaar t zelfde resultaat :D Wat een verrassing ;D

myra

die heb ik zelf ook eens ingevuld. En met hetzelfde resultaat. Maar ik ben dan ook de aseksueelste aseksueel denk ik :)

Tempesta

Waarom kom ik nou weer uit op biseksueel? Ik heb nergens ook maar iets ingevuld wat daarop lijkt, behalve dat ik slechts voor 99,9% ervan overtuigd ben dat ik niet op vrouwen val. Ik ben tenslotte maar voor 95% ervan overtuigd dat ik aseksueel ben  ;D.

Nou ja, ze zullen romantisch wel met seksueel verwarren. Slechte test hoor  :schater:.

ChibiFirli

pfff, saai, krijg ik ook al hetzelfde :P

Maar met een beetje goodwill (lees: verander 1 antwoord waar ik toch meerdere dingen kon op antwoorden) kan ik ook pansexual krijgen ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Ik krijg ook hetzelfde als Magus.
***Off Topic: Cool dat plaatje van Ed***

Overigens stond er bij mij onder dat 2% van de mensen die die test hadden gedaan op aseksueel uitkwamen. Dat zou een leuke statistiek zijn als het een beetje een betrouwbare test was geweest  ;D

Citaat van: Tempesta op april 19, 2006, 06:16:56 AM
Waarom kom ik nou weer uit op biseksueel? Ik heb nergens ook maar iets ingevuld wat daarop lijkt, behalve dat ik slechts voor 99,9% ervan overtuigd ben dat ik niet op vrouwen val. Ik ben tenslotte maar voor 95% ervan overtuigd dat ik aseksueel ben ;D.

Gewetensvraag: heb je per ongeluk bij de laatste vraag op de tweede keuze geklikt?  ;D
Last but not least, what do you HONESTLY think your sexual orientation is?
Well, I guess it would have to be heterosexual. 
Bisexual. ^.~ 
Heterosexual... why wouldn't I be? 
I'm homosexual... whether everyone knows it or not. 
Heh, I wanna know what YOU think it is. 
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?