Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 maart 2011: de eerste praatmeeting

Gestart door Ereinion, januari 30, 2011, 10:40:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Bedankt voor de aanpassing, Jovi. Het stomme is dat ik het eerst wel goed getypet had, maar dus fout verbeterd. De begintijd is dus echt 12.30 uur!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben mogelijk wat later, maar ik vind jullie wel !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Jippie! Mijn computer doet het weer; ik kan alles weer lezen! (Gisteren gaf hij de geest; nu is hij weer bij kennis...) :cheerleader:

Ik neem morgen een cake mee. Een extra reden om te komen dus...

Er staat op de NS-site: 'let op! werk aan het spoor tussen Amersfoort-Utrecht Centraal'...

Dutchamoeba

Ik sluit mij om 11:57 aan bij lijn 88 Ede-Wageningen

NL

Als verstokt automobilist vind ik Fricai's jeugdhonk wel op eigen gelegenheid. Ik hen er wel zin in. En ook nog wel anderhalve leuke annekodote.

Ereinion

Ik ben benieuwd, NL.

Ik zie het staan, Dutchamoeba, maar ik vind er verder geen informatie over...  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Veel plezier allemaa!

en vergeet de groepsfoto niet :)

Jovi_Hobbes

Citaat van: NL op maart 25, 2011, 09:52:55 PM
Als verstokt automobilist vind ik Fricai's jeugdhonk wel op eigen gelegenheid. Ik hen er wel zin in. En ook nog wel anderhalve leuke annekodote.

Vooral die halve klinkt zeer interessant  :)  Tot straks!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Volgens mij hebben we weer een leuke club bij elkaar, dus tot zo !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Roos1984

okey dan, ik kan het nog niet met zekerheid zeggen maar kan proberen wat later aan te schuiven! Dan mis ik wel het hele intro-proces dus misschien kan ik beter een andere meeting afwachten. Ik kijk wel even hoe ik zit met de tijd, lIk zal dan even bellen. Vanaf Arnhem ben ik er zo met de auto. Alvast veel praatplezier!!!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

NL

Ik ga het niet redden vandaag. Ik voelde me al wat slapjes, maar het is nu een heuse keelontsteking geworden. Kan maar beter niet te veel praten... En ik wil jullie natuurlijk ook niet aansteken.

petra1963

Sorry.. ik heb het fysiek niet gered. Mijn lichaam zei vanmiddag 'doe het zelf maar'... Een van de zegeningen als je lichamelijk gehandicapt en chronisch ziek bent..

Hoe was de bijeenkomst ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

AceVentura

#148
Jammer dat jullie er niet bij konden zijn Peter, NL en Roos, we waren nu uiteindelijk met 8 personen als ik het goed heb.

Het was erg gezellig, de vragen die we hadden verzameld hebben ons tot ongeveer 17:30 bezig gehouden. De traditie om af te dwalen hebben we ook in het normale gesprek uitgebreid toegepast :)
Ereinion heeft wat aantekeningen gemaakt van opmerkelijke dingen die we tijdens het gesprek tegen kwamen, dus die zullen hier ook nog wel terecht komen denk ik.
Achteraf hebben we met een wat kleiner groepje nog even wat gegeten waar we zo rond 20:00 uur weg zijn gegaan.

Tijdens de discussie over "Wat is aseksualiteit" had ik nog toegezegd te volgende link hier de posten:
http://asexualexplorations.net/home/documents/asexuality_history_of_a_definition.pdf
Het is een Engelstalig document over het ontstaan van de definitie en de FAQ, die deels nog plaats vond voordat AVEN opgericht is.

Wat mij betreft is het concept van een praat meeting wel voor herhaling vatbaar, al zullen we wel iets moeten verzinnen waardoor we niet elke meeting met de zelfde onderwerpen komen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Ik ben blij dat jullie het interessant en leuk vonden.