Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

flyer

Gestart door littlefanny, april 17, 2006, 05:08:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: Sismo op april 29, 2006, 12:24:17 PM
Wie gaan de kosten betalen eigenlijk? Is er een inzamelingspotje ofzo? Ik wil best meedoen dan!

Ik ben er niet zo in thuis, maar ontdekte net dat er subsidies worden gegeven voor projecten voor het accepteren van homoseksualiteit. Misschien kunnen wij ook zoiets aanvragen. Hoe en wat precies weet ik dus niet.

Verder zouden we ook misschien een shop kunnen beginnen, net als het engelse AVEN. Waarop we shirts en zo verkopen, en daarvan ook flyers en dergelijke kunnen betalen. Maar of dat zin heeft met het aantal leden dat we hebben?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op april 30, 2006, 12:58:10 PM
Ik ben er niet zo in thuis, maar ontdekte net dat er subsidies worden gegeven voor projecten voor het accepteren van homoseksualiteit. Misschien kunnen wij ook zoiets aanvragen. Hoe en wat precies weet ik dus niet.


Dat is eigenlijk wel een heel goed plan. Heb je ergens een site gevonden met info ofzo? Misschien moeten we ons er wat meer in verdiepen.

Citaat van: Ereinion op april 30, 2006, 12:58:10 PM
Verder zouden we ook misschien een shop kunnen beginnen, net als het engelse AVEN. Waarop we shirts en zo verkopen, en daarvan ook flyers en dergelijke kunnen betalen. Maar of dat zin heeft met het aantal leden dat we hebben?

Onze afzetmarkt is helaas nog wel erg klein  :-\
Dan kunnen we beter iedereen een vrijwillige donatie vragen ofzo. Of misschien met zijn allen bijelkaar komen en oude spullen veilen (voor het goede doel!)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nee, ik kon er niet echt een site over vinden.

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 30, 2006, 03:07:59 PM
Of misschien met zijn allen bijelkaar komen en oude spullen veilen (voor het goede doel!)

Is ook een leuk plan!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik zal ook eens rondkijken of ik ergens informatie over die subsidies kan vinden.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo





Verder zouden we ook misschien een shop kunnen beginnen, net als het engelse AVEN. Waarop we shirts en zo verkopen
Citeer

Wel DE manier om "reclame" te maken natuurlijk, iedereen een a-sexy t-shirt! twee vliegen in een klap! ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Doe 'k 't weer.... ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

misschien haal je teveel tekst weg?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Nee, de tekst die ik wil citeren staat er wel maar niet in het paarse vlakje :(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

er moet aan het begin van het citaat ook quote blijven staan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik ga mijn best doen! Dankje voor de tip!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

En aan het einde /quote  ...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

dat is ook zo!

Ik heb even in je berichtje gekeken, door op citeren te drukken. Het citaat staat boven de code die zorgt voor het paarse vlak. Dus boven de quote en /quote. Maar de tekst moet daar tussen staan. Je moet maar eens bij zo'n bericht van je op citeren drukken dan zie je wat ik bedoel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Ereinion op april 30, 2006, 07:21:20 PM
Je moet maar eens bij zo'n bericht van je op citeren drukken dan zie je wat ik bedoel.

Dit is een test! Als het nu goed gaat, heb ik het door! (sorry hoor, ben niet zo'n wizzkid :schater:)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

YEAH!! Ik ben goed!  :klap: voor mezelf! ;)
Bedankt voor jullie geduldige ondersteuning!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta