Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kabinetsformatie België

Gestart door Jovi_Hobbes, februari 10, 2011, 07:46:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Hoe gaan we dan heten?  :D Belgland of Nedergië?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fricai

Herenigd koninkrijk der nederlanden. ;)

Ereinion

En dan moet Amalia verplicht met iemand van het Belgische koningshuis trouwen? Anders krijg je weer problemen welk koningshuis op de troon komt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba


AceVentura

Dat zou pas een staatsloterij zijn :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :schater:

Maar zouden jullie dat echt een oplossing vinden: aansluiting bij Nederland?
Ik denk dat dat wel eens heel nadelig voor de Vlamingen kan uitpakken. Jullie worden dan een soort 13e provincie waar niemand zijn best voor gaat doen. Of bekijk ik de wereld nu te cynisch?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Amai, daar stelt ge echt een moeilijke vraag... :P

Fricai

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 15, 2011, 08:50:09 PMMaar zouden jullie dat echt een oplossing vinden: aansluiting bij Nederland?
Ik denk dat dat wel eens heel nadelig voor de Vlamingen kan uitpakken. Jullie worden dan een soort 13e provincie waar niemand zijn best voor gaat doen. Of bekijk ik de wereld nu te cynisch?

Vlaanderen aan Nederland toevoegen i.p.v. deftig samengaan is een stuk makkelijker, maar daar hebben ze vast niet zo'n zin in. ;D Maar liever bij ons dan bij Wallonië that's for sure. :P

pinky

Of Nederland bij Vlaanderen aan laten sluiten... dat is ook nog een optie. Kan Vlaanderen meteen onze geweldige stabiele regering overnemen... :P

Jovi_Hobbes

Maar zal Vlaanderen dan niet beter af zijn als het een zelfstandig land zou worden? Volgens mij walst Nederland anders over Vlaanderen heen en raakt het daardoor alles kwijt wat het zo leuk en uniek maakt  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ik denk het ook. Maar zal dat lukken, een eigen land?