Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Documentaire

Gestart door sonja99, februari 11, 2011, 10:55:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sonja99

Beste,

Ik studeer film aan de Hogeschool en ben momenteel bezig met de pre-productiefase van mijn documentaire.
Graag zou ik een documentaire willen maken over asexualiteit.

Mijn bedoeling is om een aantal realistische portretten neer te zetten van verschillende mensen in verschillende situaties.
Bijvoorbeeld; een persoon in conflict met zijn religie (pan/romantic/...), een ouder persoon (pan/romantic/...), een persoon die asexualiteit aanvaard heeft (pan/romantic/...), een persoon die asexualiteit niet aanvaard heeft (pan/romantic/...), etc.

Ik wens deze diversiteit zodat de documentaire een juist en gevarieerd beeld van asexualiteit kan geven.
Enerzijds wens ik via deze film mensen te informeren (zoals bijvoorbeeld; mensen die nog op zoek zijn naar hun identiteit, ouders, de gemeenschap, etc.), maar anderzijds wens ik ook mensen te informeren met al bestaande vooroordelen (zoals bijvoorbeeld; 'Asexualiteit is een afwijking', 'Je moet vast en zeker een trauma hebben', of 'Je bent gewoon nog wat verlegen').

Met deze documentaire wil ik ook mensen met asexualiteit een hart onder de riem steken.
Ben je bereidt om te helpen laat dan zeker iets weten.

Hopelijk tot hoors,
meer info te verkrijgen via mail.

Met vriendelijke groet,
Sonja

pinky

Welkom Sonja99!  :cake:?