Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Undressing.

Gestart door Etrius, maart 02, 2011, 08:01:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etrius

Citaat van: Mannetje op maart 16, 2011, 07:45:22 PM
Je bent dus als de meeste mannen  :D.


Eigelijk juist niet.
De meeste mannen zijn onbeschoft, drinken oceanen leeg, geilen op alles met een harstlag en oestrogeen, zouden het woord romantiek niet eens met een gps kunnen vinden, kunnen met moeite masseren en zijn niet volledig vertrouwd met het woord "trouw".
Dus vanuit mijn standpunt was dat een belediging, maar ik neem aan dat het niet zo bedoeld was.  :P
Amor Vincit Omnia.

Mannetje

Kijk, als je dat nou allemaal net niet hebt, dan is dat wel weer positief. En, overigens, niemand is perfect, toch?
Jij weet gewoon wat één van je slechte eigenschappen is, en durft het ook toe te geven. Daar kunnen anderen wel wat van leren!

Etrius

Citaat van: Mannetje op maart 16, 2011, 08:39:39 PM
Kijk, als je dat nou allemaal net niet hebt, dan is dat wel weer positief. En, overigens, niemand is perfect, toch?
Jij weet gewoon wat één van je slechte eigenschappen is, en durft het ook toe te geven. Daar kunnen anderen wel wat van leren!

Dank je  :)
Mijn vriendin zei me eens: Een deel van je is een zak, maar zolang je geen zak tegen mij bent geeft me dat niks.
Amor Vincit Omnia.

Fricai

Hm, ik zou toch geen vriendin willen die 'een zak' is tegen de rest van de wereld.

De eigenschappen die je hier als negatief neerzet worden niet allemaal per definitie negatief ervaren. En volgens mij is je beeld van de mensheid wel erg negatief! (Tenzij je een andere definitie van 'de meeste' in je hoofd hebt. :P)

Mannetje

Ik denk dat Etrius vertrokken is  :o

Etrius

Citaat van: Fricai op april 19, 2011, 09:04:35 PM
Hm, ik zou toch geen vriendin willen die 'een zak' is tegen de rest van de wereld.

De eigenschappen die je hier als negatief neerzet worden niet allemaal per definitie negatief ervaren. En volgens mij is je beeld van de mensheid wel erg negatief! (Tenzij je een andere definitie van 'de meeste' in je hoofd hebt. :P)


Haha XD, gelijk heb je Fricai; mijn visie op de wereld is alles behalve rooskleurig te noemen.
En mijn excuses voorde afwezigheid, ik ben nogal bezig geweest.
Amor Vincit Omnia.