Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wil graag datinsite voor aseksuelen! iemand die kan helpen?

Gestart door lieverd37, maart 09, 2011, 10:10:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Foodie

Citaat van: Marliesw op oktober 19, 2023, 05:04:45 PMBen je dan niet bang dat er met gratis datingsites dat je gecatfished wordt? Ik had laatst de ACEapp gedownload en het eerste gesprek wat ik had was meteen een catfish..... Dan betaal ik toch liever.

Ik spreek niet af voor ik een videocall heb gehad met die persoon. Aceapp zat inderdaad vol spammers en rare accounts. Betalen is inderdaad een goede manier om te weten of het serieuze mensen zijn maar er zijn dan ook weer veel dat daar op af knappen wanneer ze het te duur vinden

Koffie

En weet je zeker dat als iemand betaald heeft, het geen scammer is? Ik stel me voor dat ik als ik graag mensen financieel een pootje zou lichten, ik die investering graag zou doen. Er hoeft maar 1 persoon in te trappen en ik heb mijn investering er al uit....
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Marliesw

Citaat van: Koffie op oktober 22, 2023, 06:29:19 PMEn weet je zeker dat als iemand betaald heeft, het geen scammer is? Ik stel me voor dat ik als ik graag mensen financieel een pootje zou lichten, ik die investering graag zou doen. Er hoeft maar 1 persoon in te trappen en ik heb mijn investering er al uit....
Eens. Alleen betalen is niet genoeg, daarom hebben de grote dating apps nu meestal de functionaliteit dat je profiel goedgekeurd moet worden. Is ook niet 100% waterdicht, maar alle beetjes helpen. En eerst een videocall voor je afspreekt, is zeker een goede manier om het kaf van het koren te scheiden.

Mute

Als iemand betaald heeft is hij/zij altijd te identificeren. Behalve als het cash gaat. Nu gaat de politie niet voor elke aangifte een site verordoneren persoonsgegevens op te leveren, maar als het echte scammers of oplichters zijn, zijn ze via hun bank te achterhalen. Sites (in mijn geval 2nd love) hebben er baat bij betrouwbaar te zijn, anders lopen de klanten weg, ze zullen graag meewerken met de.politie en de boefjes weten dat. Dus inderdaad zijn betaalde sites betrouwbaarder dan gratis sites in mijn optiek.

Koffie

Dat is zeker waar Mute. Ik heb nooit ergens een betaald lidmaatschap gehad, dus ik heb daar niet zo bij stilgestaan, maar dan ben je alleen al aan je betaalgegevens te identificeren.

Hoewel daar misschien ook wel weer wegen voor zijn, maar dat weet ik niet. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie