Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wil graag datinsite voor aseksuelen! iemand die kan helpen?

Gestart door lieverd37, maart 09, 2011, 10:10:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Hmm, dan is dat blijkbaar veranderd. Ik gaf 3 jaar geleden alleen maar een nickname op, en dat werkte prima...

AniMeshorer

Heb m'n account intussen gewist en ge-herregistreerd met m'n pseudonym. Geen probleem inderdaad, al hoop ik dat ik niet op een dag m'n account geschorst zie wegens gebruik van een pseudonym.


Het gekke is dat ik speeches doe, in een docu meespeelde, ... onder eigen naam, geen probleem. Maar dan is het eerder activisme, proberen een probleem aan te kaarten, tegen het taboe in gaan.
Een dating gelegenheid vind ik meer privé dan opkomen voor een ideaal algemeen.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Koffie

Maar kun je dan, als je je echte naam moet opgeven, niet gewoon een normale voor- en evt. achternaam opgeven die gewoon niet de jouwe zijn? Ooit heb ik dat een keer gedaan op een contactensite voor autisten (waar ik nooit actief ben geworden). Ik kreeg ineens te horen dat het voor autisten veel te moeilijk en te ingewikkeld was om een nickname te gebuiken! Ik lag dubbel, autsimefora wemelen van de nicks. De een nog gekker dan de andere. Wat een maffe stigmatisering ook en dat van een paar autisten zelf. Maar goed, voor die gelegenheid wilde ik best Mirjam Jansen heten of zo. Ik noem maar wat. Ze vragen je toch niet naar je ID-kaart, je rijbewijs, vingerafdrukken of whatever. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

O wacht, ik denk nu dat je dat ook bedoelt met een pseudoniem... Het kwartje viel wat aan de late kant, sorry. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Cor1992

Ik zie heel vaak een vraag voorbij komen met en over dating, is het niet een optie om een site te maken voor alle AVEN leden die nederlands zijn, praten of schrijven dus Belgen zijn uiteraard ook welkom!

Dutchamoeba


Yezie

Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier


AnxiousAce

beeste een oud onderwerp weer aankaarten. maar ik vroeg me af of iemand tegenwoordig nog een goeie dating site voor aseksuelen weet. ik wil eens proberen te daten maar het idee dat de andere persoon seks verwacht schrikt me af. en dan voelt het veiliger, prettiger geen idee hoe ik het goed kan uitleggen, om op een site te zitten met mede aseksuelen

Koffie

Ik ben zelf niet actief op datingsites. Ervaring is dus al oud. Ik hier een verborgen/inactief profiel op deze site: https://relatiezondersex.nl/
Op zich vond ik dat best een leuke site, ik moest betalen, maar mocht zelf bepalen hoeveel. Ik heb toen E2,50 betaald en ik moest even geduld hebben, maar ik was lid op een gegeven moment. Je kunt berichtjes sturen naar mensen en een uitgebreid profiel maken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Tenminste, ik dacht dat het verborgen was. Ik log in en zie dat mensen mijn profiel hebben bezocht. Kennelijk zit ik nog niet goed genoeg verstopt. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

BjornAgain

Je kan ook hier in het contacthoekje eventueel een oproepje plaatsen. Soms hoef je niet eens heel ver te zoeken.

Xonicima

Persoonlijk heb ik een zeer gezonde relatie met mijn partner die heeft geaccepteerd wie ik ben en wat ik ben. Nu delen we een gemeenschappelijk leven en gemeenschappelijke herinneringen :)
Dus iedereen kan het en ik nodig je echt uit om het te geloven!

Foodie

Aangezien dit topic al door zoveel mensen gelezen is denk ik dat er toch veel iets aan gaan hebben: ik heb recent een account op Acespace geopend. Ik ben nog niet helemaal zeker wat ik er mee wil maar het was gratis dus ik dacht, waarom niet?

En het is tot nu toe best een aangename ervaring geweest. Heb is idd fijn te weten dat de persoon met wie je spreekt gelijkgestemd is of op ten minst weet hoe je er zelf tegenover staat. Het enige dat ik kan aanmerking is dat er niet zo veel accounts zijn maar dat gaat bij elke aseksuele dating site een probleem zijn, en desondanks heb ik er toch al wat leuke gesprekken aan over gehouden. (je kunt ook enkel naar vriendschap op zoek gaan, dit is een functie dat de site aanbied.)

Marliesw

Ben je dan niet bang dat er met gratis datingsites dat je gecatfished wordt? Ik had laatst de ACEapp gedownload en het eerste gesprek wat ik had was meteen een catfish..... Dan betaal ik toch liever.