Auteur Topic: Wil graag datinsite voor aseksuelen! iemand die kan helpen?  (gelezen 21012 keer)

Dutchamoeba

• A-phrodite
  • Amoeba for life!
Re:Wil graag datinsite voor aseksuelen! iemand die kan helpen?
« Reactie #75 Gepost op: september 12, 2014, 01:58:36 pm »
Hmm, dan is dat blijkbaar veranderd. Ik gaf 3 jaar geleden alleen maar een nickname op, en dat werkte prima...

AniMeshorer

• Asexy A-postle
  • Poëet en activist tegen taboes
    • Illusion of Purity
« Reactie #76 Gepost op: september 12, 2014, 02:14:04 pm »
Heb m'n account intussen gewist en ge-herregistreerd met m'n pseudonym. Geen probleem inderdaad, al hoop ik dat ik niet op een dag m'n account geschorst zie wegens gebruik van een pseudonym.

Het gekke is dat ik speeches doe, in een docu meespeelde, ... onder eigen naam, geen probleem. Maar dan is het eerder activisme, proberen een probleem aan te kaarten, tegen het taboe in gaan.
Een dating gelegenheid vind ik meer privé dan opkomen voor een ideaal algemeen.
"There’s no such thing as the past, it exists only in the memory. There’s no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Koffie

• Administrator
  • AVENistor
  • Sandra
    • Mijn kiekjesblog
« Reactie #77 Gepost op: september 13, 2014, 11:07:54 am »
Maar kun je dan, als je je echte naam moet opgeven, niet gewoon een normale voor- en evt. achternaam opgeven die gewoon niet de jouwe zijn? Ooit heb ik dat een keer gedaan op een contactensite voor autisten (waar ik nooit actief ben geworden). Ik kreeg ineens te horen dat het voor autisten veel te moeilijk en te ingewikkeld was om een nickname te gebuiken! Ik lag dubbel, autsimefora wemelen van de nicks. De een nog gekker dan de andere. Wat een maffe stigmatisering ook en dat van een paar autisten zelf. Maar goed, voor die gelegenheid wilde ik best Mirjam Jansen heten of zo. Ik noem maar wat. Ze vragen je toch niet naar je ID-kaart, je rijbewijs, vingerafdrukken of whatever. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

• Administrator
  • AVENistor
  • Sandra
    • Mijn kiekjesblog
« Reactie #78 Gepost op: september 13, 2014, 11:10:41 am »
O wacht, ik denk nu dat je dat ook bedoelt met een pseudoniem... Het kwartje viel wat aan de late kant, sorry. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Cor1992

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: januari 04, 2015, 04:00:17 pm »
Ik zie heel vaak een vraag voorbij komen met en over dating, is het niet een optie om een site te maken voor alle AVEN leden die nederlands zijn, praten of schrijven dus Belgen zijn uiteraard ook welkom!

Dutchamoeba

• A-phrodite
  • Amoeba for life!
« Reactie #80 Gepost op: januari 06, 2015, 11:59:55 am »
Dat lijkt mij een goed idee toe...

Yezie

• Amoeba
  • *
  • Halo ik den yezie
« Reactie #81 Gepost op: juli 28, 2020, 10:51:35 pm »
Goed idee
Hey ik den yezie bol. Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier