Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Heb je eindelijk een vriendje.......

Gestart door Amber002, maart 14, 2011, 05:34:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amber002

Ik heb eindelijk een super leuke jongen ontmoet en we zoenen er op los haha. Maar over een tijdje moet ik hem natuurlijk vertellen dat het voor mij daar bij blijft..........
Dan is het natuurlijk dag, dag vriendje! Hoef er niet op te rekenen dat ik hem dan nog terug zie :78: Dit zijn de iets mindere kanten van aseksualiteit :(

Fricai

#1
Over een tijdje? ??? Volgens mij had je het hem allang moeten vertellen. Denk dat hij zich redelijk belazerd gaat voelen als hij het 'achteraf' hoort.
Hoeft trouwens toch niet persé 'dag dag' te zijn? Genoeg dergelijke relaties overleven het wel, (wel vaak met veel moeite) alleen heb je een compromis nodig op 'dat gebied'. ;)

Ereinion

Ik ben inderdaad het bewijs dat het wel kan. Al 13 jaar samen met een seksueel.

Misschien kun je bij jezelf alvast nadenken of je enige intimiteit wel ziet zitten. Zoenen lukt al, dus wie weet...
En dan zou ik het binnenkort toch eens bespreken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Als ik je voorsteltopic lees, begrijp ik dat dit je eerste vriendje is?
Misschien dat je nu tegen bepaalde zaken heel anders kijkt nu je deze ervaring tot zover hebt?

Je kan voor jezelf nagaan wat je gedachten over zoenen waren, en hoe je er nu tegenaan kijkt.
Heb je al iets van liefdesgevoelens gevoeld? Dit hoeft niet meteen te komen. Misschien vind je het alleen spannend.

Op het moment van je eerste postje wist je nog niet zeker of je echt aseksueel bent.
Ben je er nu wel zeker van? Misschien komen er alsnog gevoelens.

Amber002

Sorry, het kwam er kwam er misschien een beetje verkeerd uit. Ik heb hem al gelijk vertelt dat hij mijn eerste vriendje is en dat ik dus nog maagd ben. Gelukkig was hij erg begripvol en zei hij dat hij geduld had en dat ik het gewoon op mijn tempo moest doen. Wel liet hij weten niet voor eeuwig te willen wachten op seks en dus verwacht hij wel dat, dat uiteindelijk ook in onze relatie voorkomt.

Het zoenen vind ik niet erg(geen grote tongzoen fan) maar het idee aan seks trekt me echt totaal niet. Dus weet ik vrij zeker dat ik aseksueel ben.   

Scarlite

Ergens vind ik dat je 't toch wel een keertje moet proberen, misschien ben je onbewust ook gewoon bang voor je eerste keer? Ik zeg niet dat dat zo IS, maar het zou best kunnen. En het hoeft niet perse "dag vriendje" te zijn als je het hem verteld. Als hij genoeg van je houdt, maar ECHT van je houdt.. Is er veel meer dan seks in een relatie!

Dat vind ik een voordeel aan aseksualiteit; hij iig niet bij je voor de seks :P

Dutchamoeba

Het idee aan seks trekt Amber totaal niet; er staat nergens dat ze er ook bang voor is. Proberen is alleen goed wanneer je er zelf wel oren naar hebt; jezelf ertoe dwingen levert alleen maar frustraties op, zowel voor de seksueel als ook voor de aseksueel.

Roos1984

hoe staat het er nu mee? Ik ben benieuwd, en ik snap het helemaal. Eigenlijk denk je, ik moet het gelijk vertellen. Je denkt, hmmm dan haakt hij/zij mogelijk gelijk al af, wat je ook niet wilt. Als hij al aangeeft dat hij niet eeuwig gaat wachten roept dat ws spanning op bij jezelf wat erger wordt hoelanger je wacht. Dit zijn mijn interpretaties van hoe ik op deze situatie zou reageren. Zo had ik op reis ook wat issues en wel gelijk grenzen aangegeven tov bed delen (om die situatie waarbij vragen oid komen maar zolang mogelijk uit te stellen), maarja alsnog niet to the point komen om gewoon te zeggen dat seks zoiezo niet gaat gebeuren. moeilijk moeilijk en het bezorgt je hoofdpijn... Anyway succes!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-