Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nieuwe boards

Gestart door myra, april 07, 2011, 07:55:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje


Fricai

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 10, 2011, 02:48:46 PM
De andere fora doen het dus anders, dat betekent niet dat wat wij hier doen dat meteen fout is. De vraag is dan hoe overzichtelijk is het op die andere fora nog?

Ik zeg ook niet dat het is, ik stelde het alleen voor, omdat het mij zo leek. :) Ik heb al op talloze fora gezeten(waaronder aven en), gelurkt, admin gespeeld, whatever... en dit vind ik zonder twijfel een van de meest onoverzichtelijke. :P

myra

Ik heb net het fly by board weggehaald... De topics zijn naar andere boards (onzin en buiten-a-ards) verplaatst, dus er zijn geen onderwerpen verwijderd  ;)

myra

'Artikelen over' en 'Aseksualiteit in de media' heb ik ook samengevoegd.

Fricai

 :cheerleader: Toch iets bereikt, oh yeah  :cheerleader:

Ereinion

We zijn gek op goede voorstellen, dus als je er nog meer hebt...  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

Ik heb er op zich wel eentje.. De artikelen pagina vind ik persoonlijk wat onoverzichtelijk. Er is vaak heel moeilijk te zien welk topic over welk onderzoek gaat en dergelijke. Misschien is het een idee om een sticky te maken met daarin in de eerste post alle links + korte beschrijving van het artikel, zoals vanuit welk perspectief (medisch, psychologisch, een expert zijn/haar mening) Er zijn nu veel losse topics met 1 link erin, en dan heb ik op een gegeven moment het gevoel door de bomen het bos niet meer te kunnen zien. Eventuele commentaren over artikelen zouden dan weer in een apart topic kunnen over dat specifieke artikel.

Nu is dit best veel werk, vooral omschrijvingen ed maken, maar het kiest wel makkelijker voor anderen. Ik had even gekeken, de meeste topic beginnen nu met Artikel ... en in de eerste post staat dan een link. Voor mij zakt de interesse dan al drastisch terwijl het misschien juist een super interessant artikel is. Nou ja, dat is dus gewoon even mij twee cent :)

AceVentura

Is een overzicht als de artikelen op de links pagina wat je zoekt ?
http://asexuality.org/du/wiki/index.php/Links#.28Kranten.29_artikelen

Ik vermoed (lees: weet bijna zeker) dat hij niet compleet is, maar we kunnen hem natuurlijk altijd aanvullen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Ik vind dat wel een goed idee, Ciara. Als ik tijd heb zal ik eens kijken of ik wat korte samenvattingen kan maken.

Op de wiki staan ze inderdaad makkelijker bij elkaar, maar ook daar staat geen korte inhoud bij.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dan zouden we misschien het beste de Wiki kunnen aanpassen, of niet?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Misschien kunnen we de artikelen inderdaad op een aparte pagina zetten waar we meer ruimte hebben om er een korte omschrijving bij te zetten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Lijkt me een goed plan. De Wiki is overzichtelijker dan het forum.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra


AceVentura

Is er iemand die zich geroepen voelt om artikelen te verzamelen (of te beginnen met de lijst die al op de wiki staat) en daar een (korte) omschrijving bij te maken ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Als je nu op Wiki een artikel aanklikt, gaat de browser naar de betreffende pagina. Dan ben je wel de mensen kwijt van je site. Misschien is het wat om het als "openen in nieuw" venster in te stellen.