Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Draaistoel-ambtenaren

Gestart door anonymous, april 09, 2011, 07:12:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anonymous

Citaat van: Pinkeltje op april 04, 2011, 09:12:05 PM
Bureaustoel die rond zijn as kan draaien, stel ik me zo voor. Van die stoelen waar kinderen de hele dag rondjes in gaan draaien. Gewoon... omdat het kan! Hahaha!

of ambtenaren

Fricai

 :schater:

of brakke studenten. hoewel je dan beter je ogen dicht kan doen.... neeeee de hoofdpijn  ;D

pinky

Ambtenaren zijn ook altijd erg goed in dingen bedenken, waardoor ze even niet meer hoeven te werken. Zoals iemands kantoor helemaal 'versieren' als hij jarig is (lees vol met post its plakken/ alles in WC papier wikkelen). Of inderdaad stoeltje draaien. Of zoals op 1 april een cursus parkeren organiseren, omdat niet iedereen altijd netjes binnen het vak parkeert op het terrein. Hoe ik dat weet? Mijn vader is ambtenaar en zit vol met dat soort verhalen... het doet gewoon pijn aan mijn belastingcentjes...

Fricai

Citaat van: Evelyn Quintoâ„¢ op april 10, 2011, 12:06:29 PMmaar het draaiend zit-ding gedeelte damn; het enigste dat het deed was je voeten naar achteren draaien en je lichaam soort van terug katapulteren

Zie het voor me ja...  ;D hangt wel van de stroefheid van die stoel af lijkt me

anonymous

Citaat van: Pinkeltje op april 10, 2011, 10:30:33 AM
Ambtenaren zijn ook altijd erg goed in dingen bedenken, waardoor ze even niet meer hoeven te werken. Zoals iemands kantoor helemaal 'versieren' als hij jarig is (lees vol met post its plakken/ alles in WC papier wikkelen). Of inderdaad stoeltje draaien. Of zoals op 1 april een cursus parkeren organiseren, omdat niet iedereen altijd netjes binnen het vak parkeert op het terrein. Hoe ik dat weet? Mijn vader is ambtenaar en zit vol met dat soort verhalen... het doet gewoon pijn aan mijn belastingcentjes...

Ik ben ook ambtenaar, maar ik moet zeggen dat ik niet veel met de stoel draai (ik heb een te grote draaicirkel voor onze kamer).  :D  Ik kan me niet geheel in je verhaal verplaatsen hoor, Ik werk ruim veertig uur in de week (+ 14 uur reistijd per week) en heb hooguit anderhalve week per jaar vakantie (meer dan anderhalve week per jaar actief zijn trek ik niet  ;) )

Mannetje

Dus jij kijkt niet alleen s'ochtends uit het linkerraam en s'middags uit het rechterraam  ;D

Fricai

Ik neem wel aan dat Pinky's "pesterij" net als pesterij van mannen>vrouwen, nederlands>belgen (en andersom) nederlanders>limburgers, etc. enkel "joking" was? :)

pinky

Mijn vader is ambtenaar en we grappen zo vaak dat hij niets doet, omdat hij (als hij iets over het werk verteld) altijd iets verteld wat niet met het werk zelf had te maken maar met de ongein die ze uithalen. Haha! Maar ik snap heus wel dat hij ook werkt, anders was hij allang ontslagen.

anonymous

Citaat van: Mannetje op april 10, 2011, 07:06:09 PM
Dus jij kijkt niet alleen s'ochtends uit het linkerraam en s'middags uit het rechterraam  ;D

Ik heb inmiddels de beschikking over een linkerraam (heb een tijd zonder raam gezeten), rechterraam kunnen we niet krijgen (bezuinigingen denk ik).

Blijft toch een apart woord: " raamambtenaar"  als je niet beter wist, zou je het verkeerd opvatten.


HugsOnly

Ik vind de hele ambtenaaren discussie :offtopic:

:knuffel:

Ereinion

Dat moet beloond worden. Ik ga even splitsen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Gelukkig hebben ze voor draaistoelambtenaren bezuinigingen uitgevonden. Laten die nou hoogtij vieren. Toedelodie !! Laat die lapzwanzen er alsjeblieft gauw uitvliegen.
Dan kan het geld weer voor nuttige zaken gebruikt worden.
Maar.... ik weet het gerust wel, er zijn ook gewoon ambtenaren die wel hen best doen  :klap:

pinky

Misschien moeten gewoon die draaistoelen vervangen worden... :P

Fricai

Right, hier geprobeerd op een nogal gladde vloer waar de stoel onder je wegschiet. Ook niet te doen, haal iets van 1m ofzo.  :schater: