Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Rome

Gestart door littlefanny, april 21, 2006, 04:39:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlefanny

Hoi allemaal, ik weet neit precies waar ik dit moet zetten, maar jullie krijgen allemaal de lieve groetjes uit ROme! Het is hier Supermooi weer en al die ouwe saaie gebouwen zijn helemaal niet saai en goedkope wijn is heeeeel lekker (nog niet gehad vandaag hoor, ik schrijf dit nuchter) ;) dus... ik ga nu aan de  :cake: en jullie krijgen ook allemaal wat! houdne jullie het vol in de benelux en in de VS? tot volgende week!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Wat lief dat je zelfs in Rome aan ons denkt en de tijd vindt om iets te posten!
Veel plezier daar  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Veel plezier en tot gauw  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Mooi is Rome he. Ik ben er ook een keertje geweest toen ik op de middelbare school zat. Vergeet niet bij zonsondergang naar de Spaanse Trappen te gaan en je woordenboek mee te nemen, allemaal Italianen daar die aan het flaneren zijn  ;).

Knoddepropje


Stev

#5
Veel a-seksuele Italianen gezien?  ;D

En ook van mij veel plezier natuurlijk!  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Veel plezier in Rome ;D. Geniet lekker van de zon en zo :D (tis toch zonnig niet?)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Zonnekind

Hmm... tijdens mijn drukke stageperiode is het wel zalig even weg te dromen naar het mooie zonnige Rome...  ::)
Ik vind het ook wel super leuk dat je ondertussen de site nog eens komt bezoeken!  :D
Geniet nog van het heerlijke zonnetje...  8)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.