Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Freelance journalist zoekt 40+ maagd voor integer interview in bekend damesblad

Gestart door PetraS, mei 12, 2011, 09:02:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PetraS

Beste AVEN forummers.

Mijn naam is Petra Schouten en ik werk als freelance journalist voor o.a. het tijdschrift Margriet.
Margriet wil op korte termijn aandacht besteden aan het onderwerp 40+ maagd.
Ze hebben me gevraagd twee veertigplussers te interviewen (anoniem) over het hoe en waarom zij nog maagd zijn.
Ik heb intussen al een persoon gevonden. Deze vrouw is na een moeilijke jeugd nog steeds maagd (tegen wil en dank).
Ze is al een tijdje in therapie en bijna zover om een seksuele relatie aan te gaan.
Als tegenhanger wil graag een vrouw interviewen die er bewust voor heeft gekozen maagd te blijven.
Het gaat om een  4 pagina artikel (twee interviews van 800 woorden p. case, er zal ook nog een kader
met praktische info, website lotgenoten etc bij de tekst worden geplaatst.)

Wat ik o.a. wil weten is:

Waarom ben je nog maagd?
Heb je ooit gevreeën? Zo ja, tot hoever ben je gaan en wat voelde je erbij?
Weet jouw omgeving dat je maagd bent? Wie wel en wie niet?
Ben je er open over?
Schaam jij je voor je maagdelijkheid?
Hoe wordt er op jouw maagdelijkheid gereageerd? (door mannen en vrouwen)
Moet je jezelf vaak verdedigen?
Is het de bedoeling dat je voor de rest van je leven maagd blijft?
Zo niet, wat verwacht je ervan als het toch zover zou komen?
Heb jij je erbij neergelegd dat je bent wie bent?
Hoe lang heeft dat geduurd?

Vanzelfsprekend mag je tekst inzien, voordat ik de definitieve versie naar Margriet mail.

Dus ben jij vrouw, 40+, overtuigd maagd en wil je (telefonisch) worden geïnterviewd (uiteraard anoniem)?
Mail petraschoutentekstproducties@gmail.com of bel me voor meer informatie.
Alvast bedankt voor het lezen (en misschien beantwoorden) van deze oproep.

Groetjes,

Petra Schouten
Freelance journalist
0654684069
--

AceVentura

Hoi Petra,

Mogelijk kan je hier inderdaad iemand vinden die aan het profiel voldoet. Wel wil ik opmerken dat dat ook aseksualiteit geen keuze is, dus ik weet niet zeker of het een goede keuze is voor de situatie die je zoekt.

Hoe dan ook: Veel succes met het artikel !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Goed dat je ons gevonden hebt Petra. Als je wilt zouden we eventueel een nieuwsbrief naar alle leden kunnen sturen met jouw oproep. Het feit dat het interview anoniem kan is een voordeel, ik denk dat er daardoor een grotere kans is op geïnteresseerden.

Een kleine aanvulling op de opmerking van Ace: aseksualiteit is inderdaad geen keuze, toch geldt voor aseksuelen ook wel dat zij tot op zekere hoogte een keuze maken om wel of geen maagd te blijven. Sommigen willen het juist uitproberen om zeker te zijn, anderen hebben daar geen behoefte aan en weer anderen hebben wel seks omdat hun partner niet aseksueel is.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

HugsOnly

Misschien een beetje stomme vraag: Hoe kan iemand, die ooit gevreën heeft nog maagd zijn???

:knuffel:

Fricai

Onze geaardheid is geen keuze maar ons doen en laten uiteraard wel. :) Maar Petra's bericht klonk een beetje of ze de indruk had hier celibataire mensen te treffen (althans die indruk had ik, en Ace denk ik ook?), maar misschien vergissen we ons, en anders wordt nu alsnog wel e.e.a. verduidelijkt. :)

Denk trouwens dat je niet gauw iemand zal vinden die aan de eisen voldoet, hier. :)

PetraS

Beste leden,

Bedankt voor jullie reactie.
Beste Jovi_Hobbes, ik zou het fijn vinden als jij mijn oproep naar alle leden stuurt. De deadline voor dit artikel is al over twee weken, dus enige haast is wel nodig.
Hugsonly, je kunt toch ook vrijen zonder penetratie? Dan ben je dus nog steeds maagd.
Ace en Fricai, ik ben opzoek naar een veertigplus vrouw die om wat voor reden dan ook (aseksueel, celibaat of andere reden) nog steeds maagd is en dat bewust wil blijven.
Zoals Jovi al schreef aseksueel is geen keuze. Toch zullen er genoeg Aseksuelen bestaan die ooit iets in de richting hebben geprobeerd.
Ik zoek iemand die daar geen behoefte aan heeft.

Fricai

Citaat van: PetraS op mei 12, 2011, 10:18:09 PMAce en Fricai, ik ben opzoek naar een veertigplus vrouw die om wat voor reden dan ook (aseksueel, celibaat of andere reden) nog steeds maagd is en dat bewust wil blijven.
Zoals Jovi al schreef aseksueel is geen keuze. Toch zullen er genoeg Aseksuelen bestaan die ooit iets in de richting hebben geprobeerd.
Ik zoek iemand die daar geen behoefte aan heeft.

:handschudden:

Ereinion

Ik hoop dat je iemand van ons forum kunt vinden die mee wil werken, Petra.  :cake:

Ik val dubbel buiten de doelgroep: ik ben nog geen 40 en ik ben geen maagd.

Gezien de haast die er is, zal ik wel even de nieuwsbrief versturen.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba


Ienepien


Jovi_Hobbes

Volgens mij zijn er in het verleden wel mensen actief geweest die voldoen aan de eisen van Petra, dus hopelijk ziet een van hen de nieuwsbrief.
Veel succes Petra!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


PetraS

Hallo allemaal. Bedankt voor jullie reacties en het meedenken. Van het weekend heeft een van jullie forummers mij gemaild. Ik zal haar vanavond interviewen. Groetjes Petra

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Wat fijn dat het gelukt is. Is al bekend wanneer het artikel verschijnt?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?