Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Freelance journalist zoekt 40+ maagd voor integer interview in bekend damesblad

Gestart door PetraS, mei 12, 2011, 09:02:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PetraS

Beste AVEN forummers.

Mijn naam is Petra Schouten en ik werk als freelance journalist voor o.a. het tijdschrift Margriet.
Margriet wil op korte termijn aandacht besteden aan het onderwerp 40+ maagd.
Ze hebben me gevraagd twee veertigplussers te interviewen (anoniem) over het hoe en waarom zij nog maagd zijn.
Ik heb intussen al een persoon gevonden. Deze vrouw is na een moeilijke jeugd nog steeds maagd (tegen wil en dank).
Ze is al een tijdje in therapie en bijna zover om een seksuele relatie aan te gaan.
Als tegenhanger wil graag een vrouw interviewen die er bewust voor heeft gekozen maagd te blijven.
Het gaat om een  4 pagina artikel (twee interviews van 800 woorden p. case, er zal ook nog een kader
met praktische info, website lotgenoten etc bij de tekst worden geplaatst.)

Wat ik o.a. wil weten is:

Waarom ben je nog maagd?
Heb je ooit gevreeën? Zo ja, tot hoever ben je gaan en wat voelde je erbij?
Weet jouw omgeving dat je maagd bent? Wie wel en wie niet?
Ben je er open over?
Schaam jij je voor je maagdelijkheid?
Hoe wordt er op jouw maagdelijkheid gereageerd? (door mannen en vrouwen)
Moet je jezelf vaak verdedigen?
Is het de bedoeling dat je voor de rest van je leven maagd blijft?
Zo niet, wat verwacht je ervan als het toch zover zou komen?
Heb jij je erbij neergelegd dat je bent wie bent?
Hoe lang heeft dat geduurd?

Vanzelfsprekend mag je tekst inzien, voordat ik de definitieve versie naar Margriet mail.

Dus ben jij vrouw, 40+, overtuigd maagd en wil je (telefonisch) worden geïnterviewd (uiteraard anoniem)?