Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zichtbaarheid

Gestart door Jovi_Hobbes, mei 15, 2011, 03:31:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Eentje waarmee je spam kunt verspreiden, kwam ik vandaag achter. Open mijn bericht dus niet, Paul2!

Paul2

eh jouw bericht, waar precies?

Jovi_Hobbes

Citaat van: Fricai op mei 15, 2011, 10:26:25 PM
Twitter, ieeeeeuw. :|
Waar is de tijd van de posters? xD Iets ophangen kan ook redelijk anoniem, right? :)

Maar is ook op veel plaatsten verboden helaas.

Overigens denk ik dat Twitter alleen maar ieeeeeuw is als je het voor nutteloze dingen gebruikt (zoals 99% van de gebruikers). Als je er een beetje goed over nadenkt kun je er echter veel mensen mee bereiken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

#18
Jaja ik heb er niet objectief iets tegen, echter persoonlijk geen enkele drang om het zelfs maar uit te proberen en mensen doen er zo (overdreven) enthousiast over :P ik vond mezelf al redelijk bij de tijd met facebook :P
maar misschien inderdaad handig voor deze doeleinden... :)

maar posters tsja, hangt er wel van af, ik kom vaak op plaatsen waar wel wat random posters mogen hangen en ook daadwerkelijk hangen. :) (uni, studentenhuisvesting, ...) maar als mensen al geen trek hebben in het plan zal het ook nooit veel opleveren uiteraard. :)

Dutchamoeba

Citaat van: Paul2 op mei 16, 2011, 11:06:28 PM
eh jouw bericht, waar precies?

Pff, dan valt het mee. Het was zo'n kettingmail-spam, maar het blijkt bij mij te zijn gestopt...

Jovi_Hobbes

Citaat van: Fricai op mei 18, 2011, 10:23:21 PM
maar als mensen al geen trek hebben in het plan zal het ook nooit veel opleveren uiteraard. :)

Het plan is niet meteen afgeschoten. Het zou wat organisatie kosten om het uit te voeren, maar voorlopig zijn we ideeën aan het verzamelen. We houden er vanzelf een paar over die uitvoerbaar zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Imogen

Inmiddels heb ik als Nederlandse aseksuele activiste een Twitteraccount: https://twitter.com/dutch_ace1
Een Youtubekanaal: https://www.youtube.com/channel/UCqa6xHk6GWCHNrxmpoO9tWw
En is de Ace community vertegenwoordigd op de regenboogtrap in Nijmegen:

De vraag is nu of er enkele leden van hier mee willen doen bij de kraam op de infomarkt van de Radboud universiteit of dat ik er alleen ga staan, want als het laatste het geval is dan gaat helaas het hele feest niet door. Zichtbaarheid is prima, maar niet in mijn eentje.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba

Citaat van: Dutch Ace op juli 05, 2015, 10:34:47 PM
En is de Ace community vertegenwoordigd op de regenboogtrap in Nijmegen
Wat leuk!