Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview voor de Vrij Nederland

Gestart door Ereinion, mei 20, 2011, 03:49:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Dit stond ook in de nieuwsbrief die ik heb verstuurd, maar ik plaats het verzoekje hier ook nog even:

CiteerHet weekblad Vrij Nederland zal in een themanummer de diverse kanten van
seksualiteit belichten. Graag besteden we ook aandacht aan aseksualiteit. We
willen graag iemand interviewen (niet anoniem) met foto. Het interview zal 1
pagina worden en in de zomer gepubliceerd. Voor meer informatie kan een
mailtje naar jasmijn.mioch@vn.nl gestuurd worden.

Met vriendelijke groeten,
Jasmijn Mioch

Jovi of Ace, kunnen jullie dit misschien ook op de wiki zetten? Het nieuws over het onderzoek is ook al weer oud.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Ik heb het op de wiki geplaatst in plaats van de informatie over het onderzoek.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

#2
Woh, een pagina in Vrij Nederland, dat gaat wel wat opleveren als iemand het aandurft, lijkt me. :)
Toch wel een stukje meer drempel dan bij andere oproepen, 1 pagina met naam en foto... :-\

Ereinion

Evelyn, misschien kun je Jasmijn mailen met je vraag.

Ik hoop echt dat iemand hieraan wil meewerken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Het klinkt erg interessant, maar om nou met foto en al bij een artikel te staan is me toch nog een te hoge drempel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Is een opinieblad, oplage van tienduizenden, slingert vaak bij verenigingen, in wachtkamers, et cetera. Zéér de moeite waard idd!

Ik overweeg het, maar ik heb echter tot nu toe vermeden dat mijn oriëntatie te googelen valt, en ik weet niet of ik daar verandering in wil brengen... :]

Fricai


Jovi_Hobbes

Stoer Evelyn  :klap:

Ik vind dit ook wel een heel mooie kans. Tot nu toe zijn de meeste artikelen verschenen in typische vrouwenbladen en daarmee missen we dan toch de helft van de doelgroep.

Helaas ben ik nog steeds niet van mijn principe af te brengen dat ik niet met naam en foto in een tijdschrift wil...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Hulde aan iedereen die er serieus over nadenkt! (dat zijn ook de mensen die er daarna achter komen dat ze het toch niet willen.)  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

Ik denk er ook even over na. Aan de ene kant heb ik zoiets, waarom niet, aan de andere kant, bijna niemand weet het, en om er op die manier achter te komen.. jikes. Ook wel weer een stok achter de deur om het toch te gaan vertellen.

HugsOnly

Ik ga er zeker niet voor soliciteeren. Ik schaam mij gewoon.
:(

maar waroom? Volgens mij heb ik niets fout gedaan...

:knuffel:

phoebe

Het lijkt me heel leuk om te doen. Maar de rompslomp erna zie ik niet zo zitten.
We zijn toch de homo's van de jaren 70 ofzo  :D. Het blijft taboe. En dat mensen
ongemakkelijk gaan kijken als ik een keer een sexueel getint grapje maak, zo van...
eh.. hoe moet ik nou reageren...

En mensen op werk, vrienden, buren etc.. Maar.. aan de andere kant, als je dan toch
'uit de kast komt' dan beter maar goed... Haha.

Nee, toch maar niet. Volgende keer.

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 20, 2011, 08:15:53 PM


Helaas ben ik nog steeds niet van mijn principe af te brengen dat ik niet met naam en foto in een tijdschrift wil...

dat wil ik idd ook niet...Het is me iets te publiek.

Freedom

Hallo allemaal,

Wat leuk dat mijn oproep ook een forumonderwerp is! Ik heb al twee positieve reacties gekregen. De opzet van het artikel wordt waarschijnlijk iets anders: nu hoeft niet per se een foto van de geinterviewde geplaatst te worden. Zijn er dan misschien meer mensen die hun verhaal kwijt willen? Reacties kunnen naar mij gemaild worden: jasmijn.mioch@vn.nl

Dank jullie wel!

Groetjes,
Jasmijn

Ereinion

Citaat van: Evelyn Quinto™ op mei 23, 2011, 01:36:11 AM
Citaat van: Ereinion op mei 22, 2011, 11:36:32 AM
(dat zijn ook de mensen die er daarna achter komen dat ze het toch niet willen.)  :cake:

wat bedoel je daarmee Ereinion? :P je gedachtengang gaat me weer te ver :P

:D Hoe leg ik dit nou weer uit? Ik bedoel dat ik iedereen die er serieus over nadenkt super vind. Ongeacht of die persoon uiteindelijk beslist om wel of niet mee te doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.