Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview voor de Vrij Nederland

Gestart door Ereinion, mei 20, 2011, 03:49:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Na veel nadenken heb ik ook besloten om mee te willen doen. Dus als je mij nog kunt gebruiken, Jasmijn... Ik wil best met naam en foto, maakt me niet uit.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai


Fricai

Ghehehe, ja zo achteraf klinkt 'ie logisch. Denk dat we in eerste instantie het 'dat zijn' verkeerd interpreteerden. :P

Niet echt twijfel btw, maar heb gemaild dat zonder achternaam ook ok was. Voila. :)

Ereinion

Waarom ik heb getwijfeld? Omdat ik al aan veel interviews heb meegedaan en omdat ik liever met mijn boeken de publiciteit zoek. Maar die interviews zijn al weer een tijdje geleden en dat tweede lukt toch niet, dus daarom wil ik nu toch wel meedoen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Freedom

Bedankt dat jullie ook je verhaal willen vertellen  :) Ik ben eigenlijk benieuwd of er ook partners van aseksuelen op het forum zijn die hun kant van het verhaal willen vertellen? Groetjes, Jasmijn

Ereinion

Volgens mij zijn er op dit moment helemaal geen partners van actief. Mijn vriend wil in ieder geval niet meewerken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Neem aan dat je specifiek sexuele partners van aseksuelen zoekt? :)

Jovi_Hobbes

Citaat van: HugsOnly op mei 23, 2011, 06:03:08 PM
Ik ga er zeker niet voor soliciteeren. Ik schaam mij gewoon.
:(

maar waroom? Volgens mij heb ik niets fout gedaan...

:knuffel:

Nee, natuurlijk heb je niets fout gedaan. Dus je schamen is helemaal niet nodig!


:klap: voor iedereen die wil meewerken aan het artikel


Citaat van: Ereinion op mei 25, 2011, 08:10:19 PM
Waarom ik heb getwijfeld? Omdat ik al aan veel interviews heb meegedaan en omdat ik liever met mijn boeken de publiciteit zoek. Maar die interviews zijn al weer een tijdje geleden en dat tweede lukt toch niet

Niet zo somber hoor Ereinion  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Roos1984

ik zit ook te denke, dat uit de kast komen is sowieso iets wat me bezig houd en ik wil best meewerken aan meer bekendheid! Het enige nog is dat ik in de jeugdhulpverlening werk en het dan weer niet zie zitten als mn client of ouders een blad leest met mijn uit de kast tentoonstelling  ;D dus ja euhhh...
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Fricai

Iemand het al gezien? Ik zou er het nummer met het interview thuisgestuurd krijgen, maar nog niks gezien. Ben benieuwd. :)

Jovi_Hobbes

Zou het nummer al uit moeten zijn dan?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Geen idee, maar een huisgenoot zei dat hij had gehoord dat ik in de VN stond, dus het zal wel dan? :P

MarkA

Volgens deze pagina is de seks-special vanaf 21 juli reeds verkrijgbaar.

EDIT: Maar het is natuurlijk een weekblad dus ik weet niet of ie nog steeds te verkrijgen is.

EDIT2: Het artikel is hier online te lezen maar je moet wel €0,20 betalen door een telefoonnummer te bellen en een code in te voeren. (Tenzij je VN abonnee bent).
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Mannetje

Jammer dat ze nog geen exemplaar naar je hebben opgestuurd. Zeker, als je weet dat deze al vanaf 21 juli in de winkel ligt.

Fricai

Right ;D Al een paar keer gehoord "JE STAAT IN DE V.N.!" maar zelf nog steeds de definitieve tekst en foto nog niet gezien. ;D Heb net maar even gemaild of het exemplaar nog gaat komen...